Singda Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Heisann, veit det er ca 6 poster allerede runt dette temaet.. men er nå slikt at jeg skal koble haltech f5 tillegsprutet mitt nå om noen timer å jeg har bare sjangs til å skru i helgene. Og ser på alle de postene at det ikke er noe korrekt svar HVOR Den negative coilen til m50b25 motoren ligger? (uten vanos) Har hørt litt med a-dekk å jeg fikk pm av de å sa at den var bak spedometeret på turtallsiden, fant en klyse med ledninger bak der men fant 2 svarte ledninger, Den ene var svart med ei tynn rød stripe på å den andre hadde en hvit tynn stripe på, Har hørt det skal bare finnes 1 svart ledning bak "turtallsiden" jeg fant isåfall 2, og om jeg har funnet riktig ledningsnett er jeg ikke sikker på engang. Men vist noen hær veit dette så hadde jeg satt pris på et svar Simon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 en av di 2 svarte kommeer jo i fra coilen, hvis det er fra turteller signal du tenker på, da kan du jo måle deg frem, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 en av di 2 svarte kommeer jo i fra coilen, hvis det er fra turteller signal du tenker på, da kan du jo måle deg frem, er turtallsignal jeg skal koble meg på ja, måle meg frem? hvordan da`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Kobl deg på pin 20 i motorkontakten framme i motorrommet. Den som gir signalet fra hjernen til instrumentet. En svart kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Kobl deg på pin 20 i motorkontakten framme i motorrommet. Den som gir signalet fra hjernen til instrumentet. En svart kabel. Okey, står det pin 20 på den ledningen eller? regner med du mener en svart ledning som ligger i den svarte boksen innerst i motorommet ? Og må jeg under selve dashbordet inne i bilen for å koble meg på den ledningen eller kan jeg koble den i motorommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 du kan ta den i motor rommet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Er nummerert i kontakten på den sida som ledingene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 det letteste er jo å koble seg inn på speedometeret. det er en helt svart ledning. er kun en som er helt svart bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 det letteste er jo å koble seg inn på speedometeret. det er en helt svart ledning. er kun en som er helt svart bak der Leita endel idag etter den ledningen men fant ikke noe:S må jeg skru av noe mere en den "plata" som er under rattet? når jeg tar av den er det jo masse ledninger der å ser jeg oppunder så ser jeg ledningene som går innpå speedometeret, men er ledningen så langt opp der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Du må nok ut med instrumentet for å finne ledningen, ikke under med pedalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Du må nok ut med instrumentet for å finne ledningen, ikke under med pedalene. Okay er det mye jobb å skru ut instrumentet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå