Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Det følger med nye rame lager.. ble kjøpt nå får en måndes tid siden.. kosta ca 2000kr.. har kvitering.. så det er kun nye råde lager man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 står motoren i bilen? er den kjørbar? Hvilket drivverk er det ellers? Bilen står på hamar? Hvilke hjul er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 i dag står ikke motoren i bilen.. så det går ikke ann og kjøre bilen.. Det er orginalt 325i driverk med orginal sperre. i bra stand ... det er det 15" felgene på bilde med bra dekk.. så følger det med 15" bbs felger med bra pigg dekk.. bilen står ikke så langt unna hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 intr i å bytte i crosser eller e28 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Nei er mest intr i og selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 så du har kjørt bilen med motoren? er bare å sette den sammen og sette motoren nedi igjen? så er det n kjørbar? godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Nå en skulle hatt litt spenn ja fin bil som jeg godt kunne tenkt meg.... Men du har ikke fått målt veiva om den er slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg har selv kjørt bilen.. kjørte 50 mil i sommer.. Jeg har ikke fått målt veiva. men je tror jeg har klart og reddet den.. Så får man bytta lagera så er det bare og sette i sammen motoren og kjøre.. DEN ER IKKE GODKJENT MED DEN MOTOREN.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30stig Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Er den godkjennt med m3 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Båtolf Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 DEN ER IKKE GODKJENT MED DEN MOTOREN.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Nå har jeg fått låne verksted I helga... Motoren har fått nye lager:) Så da blir motoren satt i bilen igjen så da håper jeg på ny oppstart i helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Båtolf Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Da blir vell prisen ein annan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Skal den da fortsatt selges? å vil minimum prisen øke? heh...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Ser ut som en gøy bil det der ja Men er vel ikke så lett og få igjennom eu kontroll med S50 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Bilen skal selges uansett... prisen blir litt høyere... Bilen er eu-ok til august tror jeg. så man kan kjøre hele sommer. jeg hadde tenkt og prøve og få den igjenom. Men hadde tenkt og ta bort M-POWER merke da.. hehe.. er man heldig så går det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg