prebols Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Kan jo være heldig.. hvis ikke er det jo banebil leketøy Du kan vel først prøve i mai da? 4 mnd før? Har du noen flere bilder og e-poste meg? prebols@start.no Du må gi lyd når du har fått den i live igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Det er jeg ikke sikker på egentlig.. jeg håper på oppstart i løpet av helga.. skal sette i motoren i morgen så går alt etter planen så tar det ikke lang tid siden jeg har alle delene.. Men kommer bilder og info vær kveld.. kan ta no nye bilder i løpet av helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Har du fått igang motoren nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Motoren sitter nå i bilen litt små fiks igjen.. Men regner med Oppstart i morgen.. Mangler og fylle på frosveske, Servo olje og motorolje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Pris på denne? Har det stått før i annonnsa, så har jeg da tydeligvis oversett dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har ikke satt no pris ennå.. Men fikk bud på 50tusen med rådebank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 ok, sikkert ikke noe upris det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 i dag fikk jeg starta opp bilen. nå begynner den og bli komplett igjen.. . Den gikk på tomgang i noen minutter før jeg stoppa en for jeg skal bytte olje igjen.. i morgen skal jeg bytte olje og test kjøre bilen igjen.. så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ingen som er intr i et lite prosjekt da. . litt små fiks for at den blir helt perfekt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 hva er prisen nå som den går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Ingen som er intr i et lite prosjekt da. . litt små fiks for at den blir helt perfekt da.. hva er litt småfiks?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Det er litt eksos leksasje som må fikses.. litt ledninger som kan legges om så det blir litt penere.. Har ikke fått no bud ennå.. men fikk bud på 50 når bilen sto i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 hvordan ble motoren a? har du testa den ordentlig, dratt turtall på den...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Virker som det funker nå. Men har ikke dratt den på turtall ennå... fikk ikke bytta olje i går så da får jeg prøve og få gjort det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 bytte i en orginal m-tech 2 bil? 318is 90 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg