Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Nei er egentlig ikke intr i bytte... Har olje lekasje på oringen som sitter på oljekjøler slangen... så jeg må få tetta den... Prøvde med en u orginal oring men det funka dårlig. så jeg må på Bmw på mandag og bestille nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Syns du skal beholde den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg har veldig lyst. Jeg kommer garantert til og angre vis den blir solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Ser ut som en meget pen og strøken bil du har der Tom Erik. Skal tenke på det over helga, tar kanskje kontakt. Har lenge ønsket meg en strøken e30 coupe, og med s50 motoren er den jo perfekt;) Skikkelig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Kom nå med ein pris da siden du ikkje solgte den for femti når den var i deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hadde håpt på rundt 80... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvor i Hamar bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Bor på melumsløkka ved flyplassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Akkurat. Har bodd ved siden av flyplassen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Bor i blokkene der... Så bilen står et annet sted da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 ny m3 e36 radiator ny m3 e36 oljekjøler carbon innsug... .................følger dette med? alpina felgene...følger de med? ser ut som skjørtet og framfangeren sitter litt løst/skakt.... er dette en ekte/orginal -im utgave av e30 325? dette er en 1986mod, hva gjorde du med spylertanken og ekspansasjonstanken.(stor motor, tar stor plass) har du elektrisk vifte eller orginal vifte??? kune ikkese dette på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 hehe... en s50 motor er jo ikke så stor. trenger ikke fjerne noe spylerveske tank-. ekspansjonstanken setter man vnligvis der batteriet står. bruker man 542td(?) radiator, kan man bruke den orginale visko vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 ny m3 e36 radiator ny m3 e36 oljekjøler carbon innsug følger selfølgelig med.. alpina felger var det jeg hadde planer om og sette på bilen.. Det er en orginal m-tech bil solgt ny i norge.. Det sitter el-vifte med termostat som går på av seg selv vis motoren blir for varm. kan også tvangs kjøres fra bryter inne i bilen... trenger ikke fjerne noe spylerveske tank-. ekspansjonstanken har jeg satt der batteriet egentlig sitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 har du gjort noe av de planene du hadde, som det står om i prosjekttråden ? som å gi dn et nytt strøk med lakk, m3 bremser, understell deler osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Lakken er meget bra på den. Men planen min var og ribbe den helt og lakke den både under, inni og utvendig.. og bygge den oppigjen med alt nytt i understell osv.. så den ble som ny.. Men har ikke gjort no av de planene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg