Gå til innhold

Bmw 325im med s50b30 motor


Tom-Erik ///M5
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei har bare fått skjørt en liten tur. Det var med sommer dekk.. Men gikk fint det så lenge man har sperre og bra dekk.. Har bra vinter dekk og men har ikke hatt tid til og få satt den på ennå hell..

Men jeg kommer til og prøve det. Så jeg er sikker på alt er i orden.. .. Har mye annet og gjøre om dagen så jeg har ikke hatt tid.. Derfor har jeg ikke lagt den ut noen andre steder en har på detter forumet...

82endizv3oeco390mtk8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg i helgen har fått flere hendvenelser på bilen så velger jeg og skrive litt her..

Har desvære ikke fått fiksa olje lekasjen jeg har på en o-ring. Og har derfor ikke fått prøvd motoren skikkelig etter jeg har byttta lagera. Har kun kjørt en liten tur..

Men har planer om og fikse det i begynnelsen av denne uka..

Men jeg kommer til og kommet med optatering her når alt er i orden og kan vises og prøves av seriøs kjøper....

Men vis dere lurer på no så er det bare og RINGE: 47631559. IKKE SMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Har hatt kontakt med en kar som har vært intr i bilen en stund...

Han var intr i den som de står da han skal pusse det opp helt fra bunnen... husker ikke navn eller tlf nummer men jeg vet at han var fra oslo område og tlf nummert begynnte på 959 eller no sånn. Er du fortsatt intr så kan du ta kontakt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger den til den første som kommer med penger..

Men han var så intr i og kjøpe den som den sto. Og var intr i og gjøre en rask handel. Noe som er fint for meg da jeg garanter kommer til og angre på salge ... :(

Har desvære ikke mulighet til værken og bruke eller og vedlikholde både m5`en og e30`en.. pluss at jeg får meg hund på onsdag, Så skal jeg begynne og bygge hus til våren så jeg har nok og gjøre....

Bilen har litt små plukk som ikke er fiksa..

eksos ( sveising og heving av eksos da den er lav)

kobling av el vifte( kunn noen ledninger som må kobles til et relle da jeg har alt annet for og få termostat styrt vifte)

Et blinklys glass er borte

Husker ikke mer i farta. lenge siden jeg har drevet med bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...