Gå til innhold

Bilen starter ikke!! Tips? M20B25

Bmwberto
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet topp i bilen.. Alt er nå som det skal være, etter maange hinder på veien.. Nå starter den ikke, den bare kinner.. Har sjekket at det er gnist, at slanger er riktig, toppen er tett osv.. Har også lagt testledninger alle veier for å skjekke at ting virker, og det gjør de... Når vi prøver å starte den er det rett før den starter, og liksom hoster seg i gang... Men lenger kommer jeg ikke... Noen smarte hoder ute og går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg mistenker at den er sur, sjekk om pluggene er våte.

En annen mulighet er at registeret står 180 grader feil, for da vil den bare hoste litt men ikke starte, tro meg for dette prøvde vi på en opel-rekkesekser like før jul da vi monterte toppen.

Vi prøvde alt men ingenting hjalp.

Vi justerte jo alt inn etter merkene da det ble satt sammen og rekkefølgen på tennkablene stemte overens med det som skulle være orginaldata på denne bilen, så vet ikke hvor det sviktet jeg.

Trolig satte vi registeret 180 grader feil..

Vi endte etterhvert opp med den glupe idèen om å bytte om på pluggledningene i en rekkefølge som skulle tilsvare 180 grader i forhold til registeret, hvilket var nok til å få startet den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle.. men vi vet at en av dysene ikke er tett, og at 3 av o-ringene er ødelagt.. men vi hadde ikke noe annet valg der og da enn å sette på igjen det vi hadde.. :s hvor mye skal du ha for settet? kan sette inn penger til deg med en gang hvis det er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen av pluggene bensin?

dere er også 100% sikre på at register ikke er 180 grader feil, samt tur/retur er riktig?

Registerfeilen har jeg selv gjort.

Du sier dysene er herpa, har du målt de?

Hvis ikke ohm dysene og sjekk spenning på dysekontaktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...