Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Har nettopp byttet topp i bilen.. Alt er nå som det skal være, etter maange hinder på veien.. Nå starter den ikke, den bare kinner.. Har sjekket at det er gnist, at slanger er riktig, toppen er tett osv.. Har også lagt testledninger alle veier for å skjekke at ting virker, og det gjør de... Når vi prøver å starte den er det rett før den starter, og liksom hoster seg i gang... Men lenger kommer jeg ikke... Noen smarte hoder ute og går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 tenning og regreim på rettplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 jepp alt er som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 så lenge du har luft og bensin og gnist så skal den starte, siste er da bare. Kompresjon er til stede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 kompresjon har jeg ja... hva mente du med "siste er da bare." ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 komp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 åja sånn ja nei jeg vet ikke hva som feiler bilen nå jeg... alt ligger liksom til rette for at den burde starte! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg mistenker at den er sur, sjekk om pluggene er våte. En annen mulighet er at registeret står 180 grader feil, for da vil den bare hoste litt men ikke starte, tro meg for dette prøvde vi på en opel-rekkesekser like før jul da vi monterte toppen. Vi prøvde alt men ingenting hjalp. Vi justerte jo alt inn etter merkene da det ble satt sammen og rekkefølgen på tennkablene stemte overens med det som skulle være orginaldata på denne bilen, så vet ikke hvor det sviktet jeg. Trolig satte vi registeret 180 grader feil.. Vi endte etterhvert opp med den glupe idèen om å bytte om på pluggledningene i en rekkefølge som skulle tilsvare 180 grader i forhold til registeret, hvilket var nok til å få startet den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 det er vel ikke noen som har et dysesett liggende? så slipper vi å vente den tiden det tar å bestille fra danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Tur retur slangene til bensin rett koblet? Flere som har koblet de feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 nei de er rett.. er nok dysene som er problemet har vi funnet ut.. så vi trenger nye... evt nye brukte.. så bare skrik ut folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Høres utrolig ut at 6 dyser skal bryte sammen etter et topp bytte? Elleres så har jeg nok ett ekstra sett dyser liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 ikke alle.. men vi vet at en av dysene ikke er tett, og at 3 av o-ringene er ødelagt.. men vi hadde ikke noe annet valg der og da enn å sette på igjen det vi hadde.. :s hvor mye skal du ha for settet? kan sette inn penger til deg med en gang hvis det er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 har ingen av pluggene bensin? dere er også 100% sikre på at register ikke er 180 grader feil, samt tur/retur er riktig? Registerfeilen har jeg selv gjort. Du sier dysene er herpa, har du målt de? Hvis ikke ohm dysene og sjekk spenning på dysekontaktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå