owyj Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Dekka var lovlige de! Står 3 piggfrie vinterdekk på og ett sommerdekk. Dette pga det ene piggfrie dekket ble ødelagt etter punktering ellerno. Forbruk ved landeveiskjøring lå den på 0.9 til 1 liter. Men null problem å presse den opp til 2 med hardkjøring. Hva er det som er montert på høyre hjulhus innvendig i motorrom? rett under dempertårneet cirka... Kopier bildet å marker hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 tenkte på dette: Kan se ut som det er koblet på kjølesystemet? ... siden slangen fra vannventilen på torpedoveggen ikke går dit den skal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 det er webasto'en som er utkoblet grunnet en pakning in til selve webasto motoren var gåen. så routet jeg heller om slangen slik at den går som vanlig no harm done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 det er webasto'en som er utkoblet grunnet en pakning in til selve webasto motoren var gåen. så routet jeg heller om slangen slik at den går som vanlig no harm done så det er bensin varmer på den ? kommer varmen med engang man starter bilen en kald mornings? ----------------------------------------------------------------------------- Har bilen vært ungdoms eid/kjørt eller bare eid av voksene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 varmen kommer som normalt på en bil som ikke har webasto. slik jeg forstod på eiger som jeg kjøpte den av (godt voksen mann) så har det vært gubbe bil fra dag 1. ellers hadde jeg den i 1 liten mnd før jeg solgte den til gammlingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 varmen kommer som normalt på en bil som ikke har webasto.slik jeg forstod på eiger som jeg kjøpte den av (godt voksen mann) så har det vært gubbe bil fra dag 1. ellers hadde jeg den i 1 liten mnd før jeg solgte den til gammlingen så du og owyj er brødre då? ------------------- men har snakket litt med folk, de mener at parklys er bare en 1'r feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 hall brødre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg