Richie85 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bilpleie1 har IKKE gitt gode priser, de skulle ha 6k for min bil! satan, har de gått opp så mye? Fikk pris på 4 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ta kontakt med Kepler Rich. Det er disse prisene som gjelder . Sideruter bak + bakrute 2999,-Sideruter bak + bakrute + sideruter foran 3999,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Ta kontakt med Kepler Rich. Det er disse prisene som gjelder .Sideruter bak + bakrute 2999,-Sideruter bak + bakrute + sideruter foran 3999,- Jepp, kan prate med dem når jeg skal ha dette.. tenker jeg vil gjøre litt andre ting før disse vinduene:) må jo få plastikken min først og større hjul + lakk av alt og et ordentlig senkesett.. så nok å bruke pengene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Og når det er gjort så selger du igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Og når det er gjort så selger du igjen? jepp, det kan hende:P hehe.. neida.. Faktisk, skal ikke snakke meg helt bort, men bør beholde bilen hvertfall litt.. Har kostet på den for mye teknisk til å "tape" så mye penger på å bytte.. Kan heller bytte bil når jeg har råd til å kjøpe bilen jeg egentlig vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Er du med til Oslo den 12. da? Høstmønstringa til BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er du med til Oslo den 12. da? Høstmønstringa til BMWCCN. Har ikke sett dette innlegget jeg!!?? Passet ikke uansett da, men rart jeg ikke fikk beskjed på mail.. men men, ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Men ny oppdatering, M-tech sideskjørt og E46 M3 speil ligger nå for vent på våren.. Planen er å samle opp alt jeg skal ha på bilen før de blir sendt til lakkering. Vil ikke montere dette før snøen er i ferd med å gi seg for vinteren. Må få samlet noen kroner til før jeg bestiller 19" og nytt understell. Usikker på om jeg skal koste på de kronene ekstra for å få et justerbart eller om jeg gir blanke og holder meg til et fast senking m/dempere.. time will show:P Tror det skal bli bra;) Planen er hvertfall klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 da har jeg byttet o-ringene i Vanosen! Ble en stor forbedring, innsugsstempelet lå fritt inne i vanosen og fantes ingen motstand mot sylinderveggen. Fikk montert dette sammen og startet opp.. går som ei klokke på tomgang nå! Ingen "hakking" når bilen er kald, slutt er det også på luggingen som var på kald motor. Bilen er også langt kvikkere under 3000rpm enn den har vært. Alt i alt en god investering! Legger ut et par bilder, vel å merke litt uklare mobilbilder, men får duge:) Edit: Kjøkkenbordet ble flittig brukt til å åpne vanosen, til samboerens store fortvilelse; "Lukter sånn verksted her" Hei! Har du en link til hvor du kjøpte dette pakningssettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 http://www.beisansystems.com/products.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 E46 M3 replica speil.. Iogmed at de er uoriginale og universale imellom modellene, er denne typen festet også til adapteren. Dette er ikke pent, så skal få tettet denne "glippen" for å få speilene så riktig som mulig! La ved et bilde for å lettere kunne se hva jeg mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hm... da har jeg visst handlet meg M-tech2 frontfanger også.. hehe! Begynner å bli litt deler nå.. gleder meg virkelig til å få bilen "ferdig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Tenkte å slenge ut noen bilder av litt prøvemontering av Frontfanger, Sideskjørt og M-tech speil. Speilet trengte lenger skruer enn hva som var der fra før, så ble litt jalla med tape for å se hvordan det ble.. Få på senkesettet og 19" + lakk og clubsport splitters, så tror jeg det kan bli ganske bra.. Beklager å måtte vise frem mine "lekre" 16":P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ser du har samme planene for fangere som meg skal du beholde samme farge på bilen? Tror dette blir kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ser du har samme planene for fangere som meg skal du beholde samme farge på bilen?Tror dette blir kjempe bra Ja, hadde planer om å beholde fargen.. blir for mye investering å bytte farge vel.. selvom det hadde vært moro.. hehe! Gleder meg til å få resten jeg har bestilt og sende dette til lakkeren:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå