Gå til innhold

Tråden om min bil, E46 320i Touring.Bilen er solgt.

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Du har forandret denne bilen greit ass :D Gidder du å selge etter alt du har påkostet? Må iallefall ikke gå vekk fra stasjonsvogn, så vi kan realisere tønsberg-nøtterøy touringklubb(TNT) :)

har lyst på eksos selv, hvor handla du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forandret denne bilen greit ass :D Gidder du å selge etter alt du har påkostet? Må iallefall ikke gå vekk fra stasjonsvogn, så vi kan realisere tønsberg-nøtterøy touringklubb(TNT) :)

har lyst på eksos selv, hvor handla du?

Bilen har blitt litt forandret i forhold hva den var.. men til det bedre, mener jeg ;)

Bilen vil selges til fordel for 4x4, synes det er greit å komme helt opp på hytta også. Var på hytta en gang i vinter med bilen og ble fint nødt til å parkere på lokale puben.. hehe, stor parkering uten fare for dørbulker + fint sted å bli hentet av fatter som hadde lagt på kjetting..

Skikkelig møkkavei siste stykke helt opp på vinterstid.

Touring må det nesten bli..det er fruens krav.. :P

TNT vil bestå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å svare på eksosspørsmålet jeg, Syse!

Kjøpte det av Geir hos Schmiedmann.no, veldig fornøyd med lyden! Hadde jeg hatt kamera som kunne ta opp film, så kunne jeg fått til å lage en lite lydklipp av hvordan bilen er.. Men jeg synes det er diskrè og pent! Mer dyp røst enn det er "harry"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen solgt og byttet ut til fordel for en E46 330XiT. Trengte 4x4, men beholdt gode bmw sekseren!

Tråd om nye bilen vil komme etterhvert.

Takker for mange gode mil med 320n og dere som har fulgt bilen med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sånn en luring som alltid bytter bil uten å røpe noe på forhånd du ;)

Fikk jo sett på nye børsa di idag og det ser jo veldig morro ut med 330 ;)

Forventer å se deg på Rudskogen nå, nå kan du ikke skylde på motorsvak bil lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luring og luring, trenger ikke legge ut i det hele og brede vet du ;)

som vanlig en del planer, men spørs om jeg skal gjøre så mye i det hele tatt egentlig.. vi får se..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro å følge med på dine eventuelle planer med den! :) Og GLED deg til snøen kommer sier jeg bare!

Har forresten montert angel-eyes ringene på 320'n nå, ble fint syns jeg. nye xenonpærer 8000k ble det også. Skal i tillegg bestille time hos Riis bilglass for lys toning så snart som mulig! :)

Måtte modifisere utkjørselen min med skifer-heller for å greie å komme meg ut på veien uten å skrape. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro å følge med på dine eventuelle planer med den! :) Og GLED deg til snøen kommer sier jeg bare!

Har forresten montert angel-eyes ringene på 320'n nå, ble fint syns jeg. nye xenonpærer 8000k ble det også. Skal i tillegg bestille time hos Riis bilglass for lys toning så snart som mulig! :)

Måtte modifisere utkjørselen min med skifer-heller for å greie å komme meg ut på veien uten å skrape. :)

Det er moro! Jepp, blir moro med snø! Selvom jeg nyter at snøen akkurat har gått! Sender deg pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...