Dr_S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ser deg aldri ute å kjører lenger jeg! Sofagrisen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Ser deg aldri ute å kjører lenger jeg! Sofagrisen? =) Stemmer..også bor vi ute på denne øya her.. Får samles vettu få til et lite "treff" eller en date som jeg ville kalt det.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ser deg aldri ute å kjører lenger jeg! Sofagrisen? =) Stemmer..også bor vi ute på denne øya her.. Får samles vettu få til et lite "treff" eller en date som jeg ville kalt det.. hehe Jeg har også touring - jeg vil også på date! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Tønsberg og Nøtterøy Touring Club ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 høres ut som en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Ser deg aldri ute å kjører lenger jeg! Sofagrisen? =) Stemmer..også bor vi ute på denne øya her.. Får samles vettu få til et lite "treff" eller en date som jeg ville kalt det.. hehe Jeg har også touring - jeg vil også på date! Bare å bli med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Når, hvor, when and where? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Vi kunne jo tatt litt bilder en dag, hvis noen av oss har et ok kamera? Speilrefleks noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vi kunne jo tatt litt bilder en dag, hvis noen av oss har et ok kamera? Speilrefleks noen? Jeg har vel speilreflekskamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Tid, dato og sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tid, dato og sted! tja, en dag med opphold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Lurer på om ikke jeg skal sote rutene mine før eventuell photoshoot Veit om noen som gir god pris på 35% på alle rutene -frontruten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Kepler på Sem, mener det var rundt 4k jeg fikk pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Lurer på om ikke jeg skal sote rutene mine før eventuell photoshoot Veit om noen som gir god pris på 35% på alle rutene -frontruten? bilpleie 1 har vel gitt noen gode priser? Vestfold glasservice legger også solfilm, hvordan jobb de leverer vet jeg ikke, men regner med det er bra iogmed de er seriøse.. Sikkert mange fler også, skulle gjerne hatt det selv, må få vekk chromen rundt vinduene først.. Bestilt litt nå, så gleder meg til å få en forvandlet bil til våren! Så et før og etter bilde er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bilpleie1 har IKKE gitt gode priser, de skulle ha 6k for min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå