ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Joda, men sjangsen for å finne en lørdag/søndag der ALLE har fri er vel som å forvente at julenissen kommer ned pipa i Juli?
Ivanrogov Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Var ironisk, en søndag der mange har tid og fri er nok ganske stor. Kan ikke vente pga 2-3stk. Får vente til hverdagen er tilbake på normal, og se om noen er interesert i et treff
Vegar br. Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Så en fin blå e46 touring når jeg passerte levanger i dag, stod på et gårdstun..Noen her? Lignet på din Ivanrogov
Ivanrogov Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Min står like utenfor steinkjer. Så det var ikke min. Men jeg vet det er en som er akkurat lik fra levanger, så det var nok den du så!
ReBell Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Ivanrogov: Var det du som hadde en E30 touring tidligere? dvs, jeg ser jo det i signaturen din, men den hadde rieger stasj?
Vegar br. Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Ingen som kjenner en med (ombygd) e34 m5 3,8 fra osen da?
Brættis Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Der var du ja opt... trodde du hadde glemt denne diskusjonen vår jeg... Regner med jeg kan få med noen jeg kjenner fra osen også. Men jeg reiser på sjøen 03.01.... Blir borte 4 uker... Æ Å VIL VÆRRA ME....... Midtnorge treff hadde vært en idè også ja. Vi nordtrønderne kunne jo møttes på bovlingen på steinkjer også. Gode parkerings- og dekksparkings muligheter der også.
Hyggmaister Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Jarra, godt nyttår bimmersfolk! Takk for det gamle og til lykke med det gode
Brættis Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Ingen som kjenner en med (ombygd) e34 m5 3,8 fra osen da? D går vel ikke noe E34 i Osen akkurat nå? Langt mindre noe med "M"..... D er en E28 M535 der, men det blir vel ikke det samme....
ReBell Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Jeg som hadde E30 Touring ja. Hvordan det? Så den mye utenfor steinkjer vgs. Sånn passe OK den. Hvor går den nå?
opt Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 Der var du ja opt... trodde du hadde glemt denne diskusjonen vår jeg... Regner med jeg kan få med noen jeg kjenner fra osen også. Men jeg reiser på sjøen 03.01.... Blir borte 4 uker... Æ Å VIL VÆRRA ME....... Midtnorge treff hadde vært en idè også ja. Vi nordtrønderne kunne jo møttes på bovlingen på steinkjer også. Gode parkerings- og dekksparkings muligheter der også. Husker deler av diskusjonen hvertfall Bare litt treig på avtrekker'n. Vi sliter nok med å få til noe før den 3. men du får bli med neste gang. Ellers kan vi jo treffes på kolstad å ta en wiener i mårra kveld
opt Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 Siden det ser ut som det er litt interesse for å samles foreslår jeg at vi prøver å få til noe f.eks 2. helga i januar. Skal vi si søndag den 13? På Steinkjer, p-plassen ved Esso? Kom med innspill o.l. dere som er interessert da, så spikrer vi en dato som jeg kan legge i headingen på tråden. Er vel greit å ha det samlet i en tråd?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå