Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg kan komme viss det blir etter 5 mars ;)

Må prøve få til mer enn ett treff, så det blir nok mulighet til det.

Er lenge til det er klubbtreff på Lånke, så må få til noe før det.

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Søndag 13 virker som en fin dato. Blir det dårlig vær, så kan vi møtes i parkeringshuset under esso, stor plass og mye lys ! :) Kan ta en runde i byen, vaske bil på shell osv. ;)

Skrevet
Jeg som hadde E30 Touring ja. Hvordan det?

Så den mye utenfor steinkjer vgs. Sånn passe OK den. Hvor går den nå?

Den var ok den. Sambo som brukte den på skola. Er usikker på hvor den er, men den ble solgt ganske langt sør.

Skrevet
Skal vi si søndag den 13?

På Steinkjer, p-plassen ved Esso?

Høres veldig bra ut, jeg møter iallefall opp :wink:

Strålende tiltak med treff, alltid trivelig! :applause:

Skrevet

Da blir vi hvertfall 3stk da :D

Glemte å foreslå klokkeslett.

13.00? Da har vi et par timer dagslys hvertfall.

Eller på kvelden?

Skrevet
Tja, skumring er jo fint.. er jo ikke alltid nyvaska på denne årstia heller :lol:

Enig i det, så lenge vi er på et sted med godt lys, er vel heller ikke alle som er kjørbare på formiddagen. Får se det an litt.

Skrevet
Jeg som hadde E30 Touring ja. Hvordan det?

Så den mye utenfor steinkjer vgs. Sånn passe OK den. Hvor går den nå?

Den var ok den. Sambo som brukte den på skola. Er usikker på hvor den er, men den ble solgt ganske langt sør.

Ja, så hun kom kjørende noen ganger når jeg kjørte min sambo dit.

Så vidt jeg husker så sto dere uten for Shell på Figga den dagen det var kolonnekjøring til Verdal i sommer. Kjørte en A4 avant selv, RS6 hjul, xenon osv. Har også hatt en blå E36 vogn med M5 replica hjul. Vet ikke om du har sett de?

Skrevet

Skal vi prøve kl 13.00 da eller?

Har ikke sett så mange innspill på det enda, hvis det ikke kommer noen flere som vil ha det på kveldstid setter jeg dato og klokkeslett i headingen i morgen kveld. Ellers må vi vel cruise en liten runde, forslag til kjørerute?

Skrevet

Tenkte ikke noe lang runde nei, bare en liten cruiserunde, litt kaldt å stå ute over lengre tid nå. Må være såpass lang at vi får opp driftstemp da :wink: Hmm, har litt å gjøre å jeg, montere nytt eksosanlegg og bytte seter, får se om jeg rekker begge deler, er ikke akkurat bolt on det jeg driver med :?

Skrevet

Tja. Starter ved esso, kjøre nye E6 opp tunellen, tar til venstre og kjører ned gammle E6, ned til Kongensgate. Kjører hele veien gjennom og tar til høyre ved sannan/politistasjonen, brua over til Sørsia. Tar en sviptur innom Steinkjer Bil...

Noen som vil fortsette ruta ? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...