Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Greit nok oppmøte til å være første gangen, med litt flere plussgrader får vi tro flere stiller neste gang. Uansett var det hyggelig med de som kom, litt cruising og sladding ble det jo også :D

Vi får holde tråden litt varm i ny og ne og samle sammen en skikkelig gjeng når våren kommer.

Skrevet

Plussgrader er jo ikke noen nedtur det, men det er jo nå på vintern vi har føre til å leke litt på :lol: Dog litt kaldt å kjøre med takluka åpen i minusgrader, men hva gjør man ikke for show :lol:

Til våren/sommern kan det jo være en ide å få til noe litt utenfor byen, og dra med en grill eller to :wink:

Legger med litt gratis sommerstemning her :whistle:

Skal se vi får noen finværsdager i 2008 også.

tohhxaywzoxxdvfxaqvb.jpg

Skrevet

Nei, jeg har desverre ikke det. Tenkte meg ivei begge gengene i fjor sommer, men kom noe i veien begge gangene. Kjenner en del som har vært der oppe flere ganger, og de skryter fælt :lol:

Er ca 35 mil oppover fra Steinkjer.

Skrevet

Har Steinkjer Bil slutta med BMW?

De står ikke oppført på BMW.no.

Skulle hatt tlf.nr. dit da jeg skulle bestilt noe småtteri.

Når jeg søker på gule sider får jeg bare opp noe som heter Steinkjer Bil Eiendom og masse forskjellige mobilnr.

Skrevet

Selger både BMW og Nissan nå ser desverre ut til at nissan tar mer og mer over :-s, av egen erfaring må man spørre de rette folka der eller vite akkurat hva man skal ha for og få rett del :-P

Skrevet

Steinkjer bil selger Nissan. Men de skaffer også BMW gjennom et annet firma. Derfor bygningen kun har Nissan-skilter. Verksted, delelager osv. har de forstatt for BMW.

Skrevet
Steinkjer bil selger Nissan. Men de skaffer også BMW gjennom et annet firma. Derfor bygningen kun har Nissan-skilter. Verksted, delelager osv. har de forstatt for BMW.

Det forklarer jo hvorfor de ikke står oppført på bmw.no.

Kjedelig utvikling da, ingen nye biler å sikle etter :?

• 3 months later...
Skrevet

Ja da er sommeren like rundt hjørnet. Regner med alle har fått på sommerdekka og er klar for nytt treff? 8. juni er det klubbtreff på Lånke, så den helga er vel uaktuell. Helga før er det på Rudskogen så den går vel også ut, men hva med helga etter? Altså 14/15 juni? Kom med innspill de som vil være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...