Gå til innhold

Spørsmål ang. E39 5-serie

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

Den E39 jeg kjører er min førstebil, og jeg synes overhodet ikke den er for stor, bare kjekt med plassen:)

Hvis det er det at den er vrien å kjøre p.g.a størrelsen du tenker på så er den ikke det, heller omvendt.. Jeg er hvertfall veldig fornøyd på alle måter med min;)

Lykke til med jakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ta deg en tur med E60 deres da, så merker du fort det;)

viss du tror eg får legge en finger på den bilen så må du tro om igjen :lol: hehe

takk for svar ang. størrelsen :P men hoved ¨problemet¨ ligger nok i om det er så lurt å kjøpe en til rundt 80-90000kr.? Er en E39 mye dyrere å ha og drifte enn en E36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner en E39 som er i god teknisk stand tror jeg ikke det blir så problematisk. Det man imidlertid skal være klar over er at både E39 og E36 er gammle biler nå. Gammle biler har en lei tendens til å gå i stykker og det er noe man må ta høyde for.

Følgelig er det uhyre viktig å undersøke bilen nøye før et eventuelt kjøp finner sted. Tenk mer på bilens tekniske stand enn motorstørrelse, utstyr og kilometerstand.

Med litt kløkt og litt tolmodighet vil du gganske sikkert kunne finne deg en adekvat E39.

Husk å sjekke forsikring før du kjøper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...