Gå til innhold

Pioneer DEH3900MP


Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet hvordan denne spilleren er? Jeg har kjøpt meg et greit Rockford anlegg nå, og var dritt ivrig etter å skulle montere det i går, men så ser jeg at bak på spilleren min, så har jeg ikke utganger til å koble til de kablene som kommer fra forsterkeren lissom. Er ikke sikker på hva de heter heller :\ Og det syntes jeg nesten er litt rart, siden spilleren bare er 3 mnd gammel :\ Men men. Men, er det alle sånne utganger på denne spilleren ? Og hvordan er den ?

Link :

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... EO6.I03xiL

Eller er det noen andre spillere folket annbefaler her? Til ca. samme prisen tenkte jeg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så har jeg ikke utganger til å koble til de kablene som kommer fra forsterkeren lissom. Er ikke sikker på hva de heter heller :\ Og det syntes jeg nesten er litt rart, siden spilleren bare er 3 mnd gammel :\ Men men. Men, er det alle sånne utganger på denne spilleren ? Og hvordan er den ?

Hei! Jeg har en enda mindre spiller enn deg, fra samme fabrikat. Du har garantert de utgangene du trenger, og det er bare signalkablene som skal fra forsterkeren til spilleren. Hos meg sitter de helt til venstre bak på spilleren. 2 runde høl som sitter over hverandre, mener jeg å huske. Strømmen kjører du jo direkte fra batteriet til forsterkeren, og jord fra forsterker til egnet sted i nærheten. Husk bare på at du må koble styrestrømmen på riktig sted, ellers blir det ikke noe liv.. Styrestrømmen er den lille ledningen så henger på siden av signalkabelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...