Aroid Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Jeg har en diff sperre som lager lyd kun når den skal sperre. Vist jeg holder igjen ene hjulet å vri på andre hjulet så lager den lyd og samma når jeg er ute å kjør i svinger bratt så kommer det en lyd. kan det var lamelan som begynner å blir gåend? Den sperre veldi godt og med en gang når jeg skal hiv bilen rundt å rett fram. Diffen er en (S3.91) stor typen.
en325ic Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 prøv å bytt olje på diffen! lenge sia d har vært bytta olje?
Aroid Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 byta olje for 1 mnd siden. Valvoline synpower 75W/90 Limit slipp hvordan olje anbefaller dere til en diffsperre? Edit: skrive leif
Øyvind L. Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Bare du bruker olje som er beregnet til diff med brems så virker de fleste oljene bra.. IKKE bruk olje som er beregnet for vanlige åpne differ uten brems i. Da går den i stykker ettervært.
Aroid Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 oki. jeg skal prøv å bytt olje igjen. Til castrol SAF-XJ 75W-140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå