TOM-ØRJAN Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 hallo.. er d noen som har vært borti at varmeapparate lever sitt eget liv...skrur av biln. å vifta står fortsatt å går .. kjører en 520 e39 ????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljukic Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 hei høres ut som om det er motstanden på varmeappratet sitter på høyre siden,fås kjøpt på gs bildeler ca 800 kr.ta bort ett deksel som sitter på høyre siden av midkonsolen som går fremover mot torpedovegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-martin Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Mitt varmeapparat (på samme bil) bruker lang tid til å bli varmt. Når ca. 10 min er gått kommer varmen. Det varmer da ekstremt godt uansett hvor lav eller høy temperatur man har. Etter en stund blir det svakere igjen, da må man stille tempen. høyt for å få noe varme i det hele tatt... Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard E34 Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Det er nok som aljukic ovenfor skriver motstanden i varme apperatet er gåen da begynner det å tulle på alle forskjellige måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 kan denne motstanden også være årsaken til at jeg aldri kan ha varm bil når jeg står i ro.. kun når jeg kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 kan denne motstanden også være årsaken til at jeg aldri kan ha varm bil når jeg står i ro.. kun når jeg kjører? nei du har enten for lite vann eller så har du luft i anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 kan denne motstanden også være årsaken til at jeg aldri kan ha varm bil når jeg står i ro.. kun når jeg kjører? nei du har enten for lite vann eller så har du luft i anlegget ok, skal sjekke det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå