Kobar Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Hei, godt nyttår godtfolk. Kunne ike vente med å fortelle edere en noenlunde vill historie som jeg fikk høre nå ikvell... En kamerat som har vært på fylla hele romjula, fortalte at en kveld der hab kokm hjem fra pubben sammen med 2 kompiser, fant ut at dem skulle kjøre til en fest! så sa en fra bergen, at han hadde kompiser i bergen som hadde fest ikveld! ¨Så de tre stk hoppet i bilen møkfulle i en gammel slityer av en toyota. som såvidt ville starte. Det er snakk om 5 timers kjøring!!! vell... etter langt og lengre enn langerene enn mye lengre så kom dem frem, men da var d jo morgen i bergen. så ingen var våkne lengre. så dem satte bare kursen hjem igjen etter 2 timers søvn! vilt eller hva? tror det må være reklorden her i bygsda altså... sorry for skriveleifd.... men skydes noen øl og en dråpe leler fler av bacardi.... godt nyttår folks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Rekord i fyllekjøring? Tja..man har sikkert rekorder i russisk rullett også så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Hehe, hvem var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Hvis det er rekord i fyllekjøring så må jeg bare si at jeg har ikke ord for hvor idiotisk jeg synes det er. Skulle ønske de ble stoppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Får bare håpe du eller andre animerte ikke finner på noe stunt i kveld... Hadde vært greit å ha alle her i morgen også, KAPISCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 nesten som de herifra som kjørte til bergen får å kjøpe jordbær å tyggis:P tar 7-8 timer omtrent:P men sjåføren her var edru da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 vi var 3 stk som Kjørte fra Fosen i Nord-Trøndelag til molde for å kjøpe en pose knott og en 0.5l cola, og tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 det står det respekt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Ja, med 83 mod mazda 929 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 faren til en god kompis av meg, når han fikk lappen, kjørte han ifra lillehammer til tr.heim, tar vel ca 7timer elns? eller litt under, så kjøpte han seg ei pølse, som visstnok smakte møkk, og kjørte hjem:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CommodoreBMW Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg tenker eg kommer til å handle Frisk og annet smågodt utenfor Hordaland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 wtf fatta ikke driten skål for fi##e og fedrefalnd ha et jævla godt nyttår allesammen hadde en jævla fin fest jarra så snakkes mi på nyåaret BIMMERSBALL 2008 FTW CONAN!!! Jeg stiller!! EDRU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 fan hadde vert mye gøyere å lest om de hadde prøvd å se hvor liten en bil ble når du kresja den i fjellveggen i fylla!!! null respekt!! om det er kompisene dine eller du selv så kjører i fylla så tror jeg det flest driter i hvem det er... kompiser som jeg kjenner som har tenkt å kjøre i fylla finner som regel ikke gjen nøkklen sin!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Personene burde SKAMME seg! Livet er ikke en eneste stor fest hvor det er om å gjøre å være den fulleste og gærneste, som finner på noe slikt.. En annen ting er jo de som går på fest hos kompiser, som jeg ikke sier det er noe galt med i det heletatt, men ødelegger ting bare for moro skyld.. Meningen med noe slikt..? Mangelen på oppmerksomhet, eller lysten til å dra seg juling fra de som faktisk vet hvor grensa går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Promille kjøring er like dumt som å drite seg ut når man egentlig bare skulle slippe en liten fjert.... Folk som fyllekjører er så lite voksen og har nada peiling på hva ansvar egentlig er, det er nesten som at jeg ønsker at de som fyllekjører blir tatt, får stooor bot og mister lappen i lang tid, slik at no brain handliger virkelig får konsekvenser.... IDIOTER.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå