Gå til innhold

en vill historie

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, godt nyttår godtfolk.

Kunne ike vente med å fortelle edere en noenlunde vill historie som jeg fikk høre nå ikvell...

En kamerat som har vært på fylla hele romjula, fortalte at en kveld der hab kokm hjem fra pubben sammen med 2 kompiser, fant ut at dem skulle kjøre til en fest! så sa en fra bergen, at han hadde kompiser i bergen som hadde fest ikveld! ¨Så de tre stk hoppet i bilen møkfulle i en gammel slityer av en toyota. som såvidt ville starte.

Det er snakk om 5 timers kjøring!!!

vell... etter langt og lengre enn langerene enn mye lengre så kom dem frem, men da var d jo morgen i bergen. så ingen var våkne lengre. så dem satte bare kursen hjem igjen etter 2 timers søvn!

vilt eller hva? tror det må være reklorden her i bygsda altså...

sorry for skriveleifd.... men skydes noen øl og en dråpe leler fler av bacardi....

godt nyttår folks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faren til en god kompis av meg, når han fikk lappen, kjørte han ifra lillehammer til tr.heim, tar vel ca 7timer elns? eller litt under, så kjøpte han seg ei pølse, som visstnok smakte møkk, og kjørte hjem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fan hadde vert mye gøyere å lest om de hadde prøvd å se hvor liten en bil ble når du kresja den i fjellveggen i fylla!!!

null respekt!! om det er kompisene dine eller du selv så kjører i fylla så tror jeg det flest driter i hvem det er... kompiser som jeg kjenner som har tenkt å kjøre i fylla finner som regel ikke gjen nøkklen sin!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personene burde SKAMME seg! :stupid:

Livet er ikke en eneste stor fest hvor det er om å gjøre å være den fulleste og gærneste, som finner på noe slikt..

En annen ting er jo de som går på fest hos kompiser, som jeg ikke sier det er noe galt med i det heletatt, men ødelegger ting bare for moro skyld..

Meningen med noe slikt..? :roll:

Mangelen på oppmerksomhet, eller lysten til å dra seg juling fra de som faktisk vet hvor grensa går? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promille kjøring er like dumt som å drite seg ut når man egentlig bare skulle slippe en liten fjert.... Folk som fyllekjører er så lite voksen og har nada peiling på hva ansvar egentlig er, det er nesten som at jeg ønsker at de som fyllekjører blir tatt, får stooor bot og mister lappen i lang tid, slik at no brain handliger virkelig får konsekvenser.... IDIOTER.!! :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...