faltro Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Hei. Noen som har et godt råd vedr. dugg i denne bilen ? Det er ikke vannlekasje, da jeg har hatt avfukter i den, og kan ikke finne noe fukt. Rutene kan være helt klare når vi setter oss i bilen, men så kommer duggen. Har klima anlegg i denne, men lurer på om jeg bruker det feilt. Kan det være et filter som er dårlig ??
TerjeAa Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Heisann. Har du lekkasje så vil jeg tro du har is/ dugg innvendig omtrent hele tiden. Samt en tynn "film" med frostvæske på ruta. Men du har sikkert sjekket noe så enkelt som at omluft knappen ikke er blitt trykket inn???
stiann Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 vis du har lekk på varmeregister så får du som regel en litt søt lukt inne i bilen
faltro Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 Heisann. Har du lekkasje så vil jeg tro du har is/ dugg innvendig omtrent hele tiden. Samt en tynn "film" med frostvæske på ruta. Men du har sikkert sjekket noe så enkelt som at omluft knappen ikke er blitt trykket inn??? Omluft knappen ?? Er det den grønne O på klimaet du tenker på ??
opt Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Hold pusten når du kjører Fra spøk til alvor, all generell urenhet som er i bilen vil føre til at det dugger og fryser raskere på vinduene. Jeg ville starta med en fullstendig vask og tørk innvendig. Er vel en del "luftehull" i bagasjerommet, sjekk at de ikke er tildekt eller tette. Sjekk også avløpet ved viftemotor, at det ikke har samlet seg noe løv e.l. der. Utover det vet ikke jeg.
faltro Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 Hei. Takker for gode råd. Har søkt på gammle innlegg og lurer på om det kan ha noe for seg og bytte Mikrofilteret. ???? Ser det er en stund siden det er gjordt.(ifølge serviceheftet)
Bjørn 320 Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Bles det veldig dårleg i varmeapparatet? I tilfelle kan det hjelpe, men bør ikkje ha veldig mykje å sei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå