Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Gatebil Magazine dumpet ned i postkassen. Bladets høydepunkt var vel da jeg havnet i kategorien "Fem som satser" heheh :)

gatebilblad005.jpg

gatebilblad003.jpg

Bildet er tatt under breisladdkonkurransen September 08.

Tipper jeg hadde ca 120 km/t sidelengs ut i grøfta når dette bildet ble tatt.

Skrevet
Kunne endt med velt i den farten vel?

Skal vel ærlig innrømme at tanken slo meg da vi sklei... Var greit med G krefter når bilen ble preset ned i sanda ja, hehe :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Genialt bilde :)

Takker :)

Rimelig fornøyd med gårsdagen sett under ett, til tross for crappy lysforhold.

Overskya, mild storm og antydning til regn...

Hehe, tyder bare på at du er ivrig da ;)

Knall kjøring KingB :)

Skrevet

Hallo Mr. Scampi!

Takk for fett bilde!

Det var ganske kjipe lysforhold i går, så det blir spennende å se hvordan resten av bildene blir :)

For de som ikke har fått det med seg så var det treff på Rudskogen i går. Banekjøringsdag i regi av "Rånern".

Forrige rånern-treff i våres var en tragedie mtp gjennomføring av teknisk kontroll, samt generell organisering. Dette treffet var mye bedre organisert!!

Til min store fortvilelse ble det opplyst om at "drifting er ikke lov, unntatt i langsvingen". Dette skapte stor frustrasjon hos mange av de oppmøtte, inkludert undertegnede! Særlig frustrerende var det for dem som møtte opp med rene driftebiler!

Så til dere som hadde ventet mer spektakulær kjøring fra meg, så ble det nok ikke det denne gangen. Jeg pushet grensene til det ytterste - fikk 4 advarsler, så dro jeg hjem. I min frustrasjon kommer jeg til å sende en klagemail til Rånern, og be dem i det minste opplyse om slike forfold FØR treffet, slik at de som drifter kan spare seg turen og brydderiet.

Stor klem til alle som legger ut bilder :)

Skrevet
Kos å se M5'en på Rudskogen i går:

Kommer nok flere bilder, må bare gå gjennom de 2132 bildene jeg tok... ;P

Du tok ikke noen av den hvite AR-regga E30'n min med gule lys? Jeg er ikke fotograf så det er ikke så nøye for min del om bildene ikke er helt perfekte :)

KingB: Heisann. Var morro de gangene vi kjørte i nærheten av hverandre. Artig å se den store touringen i sladd :) Var dumt at det bare var lov å sladde i langsvingen. Regna nesten med at du fikk advarsel i det første heatet etter pausa, da jeg stod rett bak deg i utslippet. Så du sladda mye mer enn meg og jeg fikk advarsel uten at jeg egentlig helt skjønte hvorfor. Var jo vanskelig å unngå sladd det så glatt banene var i går. Den bekken som rant over banen etter langsletta var skummel, rart at det ikke skjedde mer der.

Kanskje vi kan slå av en prat neste gang visst jeg ikke er like sjenert da også :)

Hilsen Trond

Skrevet

Slenger ut resten, iallefall de som ble halvveis bra.

KingB: hvis du vil ha originalene av noen av bildene, let me know :)

DSC_3655.jpg

DSC_3696.jpg

DSC_3701.jpg

DSC_3714.jpg

DSC_3717.jpg

DSC_3719.jpg

DSC_3724.jpg

DSC_3725.jpg

DSC_3729.jpg

DSC_3730.jpg

DSC_3752.jpg

DSC_3753.jpg

DSC_3769.jpg

DSC_3770.jpg

DSC_3795.jpg

DSC_3796.jpg

DSC_3829.jpg

DSC_3850.jpg

DSC_3854.jpg

DSC_4802.jpg

Og får å kuppe tråden helt, tar jeg med to av Trond.S i aksjon ;P

DSC_3427.jpg

DSC_3443.jpg

Skrevet
Slenger ut resten, iallefall de som ble halvveis bra.

KingB: hvis du vil ha originalene av noen av bildene, let me know :)

Og får å kuppe tråden helt, tar jeg med to av Trond.S i aksjon ;P

Takker, skulle du ha flere så hadde det vært hyggelig om du sender dem på PM eller legger dem ut i tråden min så slipper vi ødelegge tråden til mr KingB mer enn nødvendig :)

Haha.. på nederste bilde der ser det ut som jeg har sovna da :P

Hilsen Trond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...