KingB Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Da er baklyktene overlert til Steffan C her på forumet som har flere års erfaring med modifisering av E34 Touring deler! Han har sagt seg villig til å utføre jobben med å frese ut det orange i baklyktene og deretter lime inn de hvite innsatsene. En jobb som krever presisjon, nøyaktighet og litt tålmodighet Good luck!
Steffan C Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Godt jeg akkurat har startet friperiode. Foruten 1 kurs og 2 øvelser til uka, så skal jeg ikke på jobb før 22.12.08 . Så da får vi bare håpe King'en blir fornøyd med det ferdige resultatet etterhvert .
Gunnar Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Har pappaperm til jul jeg, Steffan. Kanskje jeg stikker innom en tur for å se på toningen din...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Bare å stikke innom Gunnar. Send meg et pip på SMS eller MSN på forhånd, så det er garantert at jeg er hjemme .
Gunnar Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Haha... potetgullet er en viktig faktor i det hele eller?
KingB Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Dette ser meget lovende ut! Kanskje de er klare til jeg kjører fra Skien til Oslo på Tirsdag kveld...?
JE Motorsport Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Dette ser lovende ut KingB, koz fra din favoritt deleleverandør
Steffan C Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Dette ser meget lovende ut!Kanskje de er klare til jeg kjører fra Skien til Oslo på Tirsdag kveld...? Ja, skal ha de klare til Tirsdag kveld . Når ca. tror du at du passerer Tønsberg? Haha... potetgullet er en viktig faktor i det hele eller? Jepp, en viktig ting ved slike jobber en Lørdags kveld .
Steffan C Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Da har jeg akkurat overlevert lyktene til KingB. Dette var det tredje paret jeg har bygd om, og absolutt det mest utfordrende. De hvite glassa hadde litt dårlig passform ift. tidligere, samt finish var ikke helt 100%. Men etter King'n har fått lagt litt klarlakk på de, så blir de som nye tenker jeg . Blir morro å se denne bilen skikkelig sidelengs med "nye" baklykter til sommeren .
HelgeS Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 oi de baklyktene såg skikkelig bra ut! Jeg har noen "smoked" blinklys liggende, tar du slike jobber på bestilling nå eller?
Steffan C Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hehe, kan sikkert bygge om for deg. Men har ikke tid på denne siden av nyttår . Du har ikke lyst til å prøve selv da? Få lagt ut noen bilder av glassa da, har ikke sett den smoked varianten før .
HelgeS Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hehe, kan sikkert bygge om for deg. Men har ikke tid på denne siden av nyttår .Du har ikke lyst til å prøve selv da? Få lagt ut noen bilder av glassa da, har ikke sett den smoked varianten før . Har ikke sånn veldig lyst til å "ødelegge" baklyktene selv, er ikke så flink med slikt putlearbeid Kjapt bilde, skaffet disse fra en hyggelig kar fra Østerrike: Sorry til trådstarter for OT
Steffan C Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Wow, de så naijs ut, slike skulle jo King'n også hatt . Du får ta kontakt på nyåret hvis du ikke fikser det selv.
KingB Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Her skjer det ikke mye spennende om dagen... Demonterte og lakkerte bremser framme. Har overhodet ingen hensikt bortsett fra at det ser pent ut når du tar av hjulet... Venter på at lakkern skal få lagt et strøk med klarlakk på baklyktene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå