Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Skulle gjerne hatt med lyden fra bilen på filmen, men når man bruker et slikt "bullet camera" som jeg har så trenger man også en ekstern mikrofon, noe jeg ikke hadde med...

Derfor ble det musikk fra MAXIM - "I DONT CARE"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg brukt litt tid på å lese igjennom denne råe tråden slik som mange andre:D Hvilket treff er neste kunne tenke meg å se denne i action for dette så veldig rått ut! lykke til videre!

Satser på Gatebil på Våler 10-12 Juli.

Kom og lek med oss der! 8)

Kult basse, optimal bil, og sjåfør da ;) Har noen ideer med tanke på lyden...

Har du så mange ideer du da basse? ...dele med oss da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser rått ut :D

skal ikke på rudskogen i helgen altså, håpet du skulle der så jeg fikk se litt nærmere på den fine bilen når jeg først skal over fjellet.

Ser dårlig ut.. Må jobbe både lørdag og søndag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund har jeg nettopp bestillt dette stabilisatorstag-settet fra Racing Dynamics:

stag.jpg

These adjustable sway bars are larger than the stock, BMW parts. They allow you to fine-tune the handling of your car using adjustable settings on both the front and rear bars. This kit features a 3 way adjustable 27mm front bar and a two way adjustable 19mm rear bar. The complete kit also includes polyeurethane bushings and new adjustable rear sway bar links

Jeg sitter også å vurderer denne LSD diffen fra OS GIKEN.

Jeg har kontaktet den norske importøren og avventer svar fra ham.

Er det noen som har erfaringer med differ fra OS GIKEN...?? Kom gjerne med innspill!

diff2.jpg

diff.jpg

OS Giken Super Lock Limited Slip Differential Unit for E46 M3 and E34 M5

The limited slip unit on the E46 M3 is designed to be a pure street car differential. It's simply not up to the rigors of professional or amateur racing. The OS Giken Super Lock LSD is giant step up in from a stock E46 M3 lsd unit. It's ready for the extreme conditions of racing, offers 100% progressive locking capability, and is able to do this while operating smoothly and quietly. It's use of advanced technologies that make it perfect for both street cars AND pro race cars... and everything in between. We're excited to be carrying the OS Giken LSD unit in our performance catalog, as we've been using them in our own Championship winning E46 M3 race cars.

OS Giken incorporated revolutionary new ideas when developing the their own limited slip diff, utilizing their accumulated racing knowledge and experience and over 4 years of development. Their design uses an unprecedented number of friction plates (up to 28 total!) for better locking force, better engagement/disengagement, and less generated heat. The end result of their efforts is the OS Giken's OS Super Lock LSD which offers incredible durability and reliability on street and track driven BMWs. The use of highest quality materials, precise machining, forged gears and sound engineering makes this LSD durable and reliable enough for road racing performance (which we can personally vouch for!). This is such a great design, in that it can be used in any situation -- whether it's for a street car, or a 100% Professional race car. Zero break-in required. Super smooth and quiet engagement, and 100% progressive locking capability. Professional installation is recommended.

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... D=BM237-HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...