Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

I skrivende stund har jeg nettopp bestillt dette stabilisatorstag-settet fra Racing Dynamics:

stag.jpg

HVA :?: Sånn må du da bestille fra oss KingB :wink:

Heh, snakka jo med gutta dine når du var borte! Dere kunne ikke skaffe noe til meg! Men kan ikke du sjekke for meg i morgen tidlig da. Kommer innom deg utover dagen. (Fikk ikke kjøpt det fra Turner likevel. De var utsolgt og hadde ventetid 4 mnd...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lader opp til Gatebil på Våler til helgen!

Har i dag fjernet mer død vekt:

Avgasspumpe med tilhørende slanger og braketter:

04072009202.jpg

Ble litt mer åpent nå som både AC pumpe og avgasspumpe er borte:

04072009203.jpg

Direkte innsyn til kjedestrammeren!

Blir vel å bytte til strammer fra E36 3.2 om ikke lenge..

04072009205.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jobbe :evil:

Det er stort sett fint og flott å drive eget firma! ..men plutselig kommer sommeren og alle gutta dine vil ha ferie. Da blir sjefen nødt til å trå til med helgejobbing. Kjipt men sånn er det bare :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil på Våler er over, og for min del endte det med mye frustrasjon og lite kjøring! Vi ankom Torsdag kveld. Ble stoppet i teknisk og fikk mangellapp på coilovers og alternativt varebilbur. I tillegg ble jeg anmeldt til tollvesenet pga buret og må muligens betale omreg til personbil. Det regnet hele torsdag og hele fredag. Jeg gidder ikke kjøre når det regner! Dermed ble bilen stående til lørdag formiddag da det tørket litt opp. Kjørte noen runder og tømte et sett nye dekk på en burnout i depo (noen som har bilder eller film av dette..??). Lørdag kveld ble det alt for sent på partycampen, så med regn på søndag også så ble det en tidlig tur hjem.

Fant ett bilde på nettet. Noen som har flere og gjerne noe fra burouten i depo - bring it on! 8)8)

IMG_4745.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...