Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Vil du selge dem da King om de passer e36? Åssen ble det med lyd fra kassa di uten noe fjøring da? Vet at med spec clutchen min fikk e enormt med gir kasse støy.. rakler og banker omtrent..

Bytta først kasse fordi jeg mente den måtte være skutt.. men samme lyd.. bytta så clutch til orginal.. og lyden var borte.. Fikk så en ny spec 2 plater clutch tilsendt fra statene.. ble samme greia.. prøvde så sachs som ikke var fjærer på.. samme lyd der å.. så kom frem til at det måtte være at det ikke var fjæret som lagde lyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du selge dem da King om de passer e36? Åssen ble det med lyd fra kassa di uten noe fjøring da? Vet at med spec clutchen min fikk e enormt med gir kasse støy.. rakler og banker omtrent..

Bytta først kasse fordi jeg mente den måtte være skutt.. men samme lyd.. bytta så clutch til orginal.. og lyden var borte.. Fikk så en ny spec 2 plater clutch tilsendt fra statene.. ble samme greia.. prøvde så sachs som ikke var fjærer på.. samme lyd der å.. så kom frem til at det måtte være at det ikke var fjæret som lagde lyd..

Selger deg lett de girkassefestene ja! :)

Har ikke fått testet bilen noe mer enn bare litt streetracing på Ring3 i Oslo, men det virker veldig bra. Har fått den litt velkjente sinterhylingen akkurat når jeg tar igang til 1.gir, men det er bare fett! Pedalen ble også litt hardere.

Men som sagt så drar jeg på Midnight Club treffet på Rudskogen i morgen, så da blir det testing til alle dekkene er brukt opp! Så er det hjem og finjustere det som ikke var helt 100% - for så å dra på Gatebil helgen etter og melke sesongen for det den er verdt!!! 8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ;) vel med meg hører man transmisjons lyder bare du fyrer bilen og lar den stå på tomgang.. Så spørs om du har sluppet unna de lydene. Muli det har noe med alu svinghjulet og gjøre å..

Vet at svinghjul og clutch med meg er kanskje 7-8 kg? kontra det orginale svinghjulet på rundt 15 eller mer.. Muli dette lager litt lyd.. motorn jaget litt på tomgang å med orginalt styresystem..

Pris for foringene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en fantastisk dag på Rudskogen over!

Sleit masse med bilen frem til kl 15.00. Går ikke inn på detaljer, men clutchen var svært uvant og girkassen var ikke åpen for raske giringer. Virket som om det hele trengte innkjøring. Men etter kl 15.00 funka det fett som aldri før!! Kjørte opp masse dekk. Ett sett med kliss nye 225 bakdekk holder ikke mye mer enn 5-6 runder nå 8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare si takk for praten på rudskogen og si også her at jeg er imponert over hvor fin bilen din er.

Også lurte jeg på om du har tips til hvor en finner bilder fra midnight club treffet?

Skulle vært gøy om jeg fant noen av bilen min og :P

Takk for det! Alltid moro å treffe nye hyggelige folk på Rudskogen :)

Har sett lite bilder fra treffet. De 2 jeg har lagt ut fant jeg på en tråd på vwaudi forumet...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=194809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...