spruddel Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Nå kan jo både du,jeg,bebisen og kona drifte rundt på rudskogen;) Og det er fortsatt plass til en til! Familiedrifter Men du har jo egen bil du kan drifte med Øystein Hmm, spent å se fargevalg på lakkeringa. Men er ganske sikker på at det blir kult!
Ka_bristolgarasjen Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Nå kan jo både du,jeg,bebisen og kona drifte rundt på rudskogen;) Og det er fortsatt plass til en til! Familiedrifter Men du har jo egen bil du kan drifte med Øystein Hmm, spent å se fargevalg på lakkeringa. Men er ganske sikker på at det blir kult! Jeg har stor tro på fargevalget,blir vel nesten "ny" bil i 2011
KingB Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Litt nye deler ankommet: Bakre 80A polyurethane bærearmsforinger fra AKG Motorsport: Aluminiums foringer for casterstag: Ny original slavesylinder: Stålomspunnet clutchwire fra UUC Motorwerks: Nylonforinger for clutchpedal: Unibals lenkearmer for stabstag:
winchester Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Aaah Deilig når man får splitter nye performance deler i posten
JE Motorsport Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Litt nye deler ankommet:Aluminiums foringer for casterstag: Ser tøft ut og dette blir akkurat som å kjøre med et luft-trykkbor i henda
KingB Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Ser tøft ut og dette blir akkurat som å kjøre med et luft-trykkbor i henda Tror ikke det blir så ille egentlig... Kjører jo med GSP foringer nå, og de er relativt stive. Merker lite til det. Husk at casterstaget ikke tar opp noe særlig veivibrasjoner. Blir spennende
JE Motorsport Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Ser tøft ut og dette blir akkurat som å kjøre med et luft-trykkbor i henda Tror ikke det blir så ille egentlig... Kjører jo med GSP foringer nå, og de er relativt stive. Merker lite til det. Husk at casterstaget ikke tar opp noe særlig veivibrasjoner. Blir spennende He he,prøvde bare å skremme deg litt
KingB Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Hadde aldri trodd at jeg noen gang kom til å kjøpe nye orange blinkers!! Som sagt - så gjort. Orange blinkers er et faktum - og blir en del av den nye 2011 looken!
Rannem Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Tror dette blir knall! Får jo mer markert look, som du selv sa
j_b Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 jeg tenkte på oransje farge detalje nederst på bilen da du nevne ny look i 2011 for litt siden, men nå har du også kjøpt oransje blinker, kan det være riktig det jeg tenkte???
JE Motorsport Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hadde aldri trodd at jeg noen gang kom til å kjøpe nye orange blinkers!!Som sagt - så gjort. Orange blinkers er et faktum - og blir en del av den nye 2011 looken! Dette blir knall KingB
Azeton Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Si ifra hvordan de nye foringene fungerer. Vurderte de selv!
Torek Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 må ha oransj bak også igjen da! . Blir spennende å følge med her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå