Rune B. Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Oransje blinkers er selvsagt tøffest på gamle biler..=) Blir nok tøft det her. Blir moro å se hvordan sluttresultatet blir.
Chris_325iM Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 når du først er så kjip å setter på orange blink, så kunne du jo lakkert M5 "stripa" i orange også da, så det hadde blitt litt flyt og blikk fang... nå har du jo bare en svart kladd med stygge blinklys min mening, rett fra levra
thagen2 Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 da fikk jeg endelig rota meg til å lest det siste som har skjedd her trur detta blir meget bra. kult at du gjør noe som gjør at den ikke er helt lik andre m5. suget etter bmw begyner og komme igjen nå kjenner jeg
KingB Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 da fikk jeg endelig rota meg til å lest det siste som har skjedd her trur detta blir meget bra. kult at du gjør noe som gjør at den ikke er helt lik andre m5. suget etter bmw begyner og komme igjen nå kjenner jeg Godt å høre!
NBCustom Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Helt riktig avgjørelse med oransje blinkers. Denne bilen er en höjdare på ethvert treff etter min mening.
KingB Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Helt riktig avgjørelse med oransje blinkers. Denne bilen er en höjdare på ethvert treff etter min mening. Hehe, takk for det
Østgaard Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Gromt med oransje blinklys. Blir spennande å sjå nye looken til sommaren
KingB Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Lakkerte alle banefelgene hvite i 2009: Lurte på å skifte farge på dem til 2011. Hva tror folket?? Syns sort bil med gullfelger er tøft: Eller er det fortsatt kult med hvite: ..ahh, er usikker på dette ass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå