fish Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hvitt er jo litt tøft da. Hva med å gi dem ett mere "moderne" uttrykk? Disse kom Dotz med i våres. Gjør en egen vri (tekst/dekor)??
KingB Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Hvitt er jo litt tøft da. Hva med å gi dem ett mere "moderne" uttrykk? Disse kom Dotz med i våres. Gjør en egen vri (tekst/dekor)?? Blir nok hvit felger i 2011 også ja! Med 25mm spacere foran og 15mm bak, så kommer hjulene til å bli fremhevet mye mye mer! (har testet det allerede, og det var stor forskjell med spacere )
bmwe30fire Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 må si m5`n din var noget heftig!! artig at det er noen som tørr å bruke bila sine skikkelig, men som også vedlikeholder
Toastjern Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Bra kjøring i sommer! Håper jeg får sett neste sommer også, satser på at hæren ikke er så interessert i en med dårlig rygg Leste gjennom hele tråden og er imponert over hvor godt du tar vare på herjebilen din Forresten, et bilde jeg synes var litt morsomt: så for meg at han som kjører 911'en ønsker han kunne gjøre det samme som deg og ikke jage tid
KingB Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 ...så for meg at han som kjører 911'en ønsker han kunne gjøre det samme som deg og ikke jage tid hahaha
KingB Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Fjærtårnstag lakkert, mattet og montert BMW Motorsport dekal. Klarlakk kommer
Gurken Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Fjærtårnstag lakkert, mattet og montert BMW Motorsport dekal. Klarlakk kommer hmmmmm tatt min ide? Det ser veldig bra ut king, blir spennede å få i gjen diffen nå..
KingB Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 hmmmmm tatt min ide?Det ser veldig bra ut king, blir spennede å få i gjen diffen nå.. Inspirert av deg ja! Ta det som et kompliment
KingB Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 Etter litt julekos med PC'en Kom jeg over et firma som selger alternative baklamper til E34 Touring!! www.scstyling.no Skulle gjerne hatt helrøde med sort blinkers i toppen, men det hadde de ikke. Hvad tycks folket om disse:
Trond.S Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Nei nei, Bjørnar! Hold deg til orginale oransje. Disse her så billige ut God jul forresten!
Kristian Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 hmm, du skifter til orange blinkere ellers på bilen? trur det hadde vært kledelig med originale baklykter, med orange blinklys.
Østgaard Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Fysj, må ikke finne på å sette på noe slikt Vertfall ikkje dei to nederste
beianmotorsport Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 si ifra vis du skal selge org.baklykter med hvite blinkers på da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå