Gurken Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Nå begynner det å ligne bil nå.. Dette blir konge.. G
alpina b3 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 BLO1375 er tilverket 19 oktober 1992, min bil er BLO1378 og er laget dagen etter. begge er diamant svart , så de har sikkert stått bredvid verandre ved fødsln, når de vart montert ihop før hand eheheh her er en video om historien om m5 og en filmsnutt fra fødeavdelningen til alle e34 m5:er
ErsinM5touring Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Fy faen... strøkent, strøkent, strøkent . Dette er på vei til å bli en av de mest velholdte eksemplarene som er igjen. e34m5.se har vel ett M5touring register som er veldig bra, står til og med hvilket land nesten hver bil befinner seg.
alpina b3 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Ersin hvilken m5 er din, finnes den i registret?
ErsinM5touring Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Hei, min er blo1125 den finns i registeret den også. Meget fin M5en din også alpina b3!
alpina b3 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Ersin da er din avusblå, tilverket den 20 maj 1992, touring intressant er at det tilverkedes 4st avusblåe touringer på rad den uken blo1122 til og med 1126
KingB Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 "Puss røret!!!" ropte far... ...så pussa de røret...
JE Motorsport Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 "Puss røret!!!" ropte far......så pussa de røret... He he,rene Nazi-styret i garasjen
KingB Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Da var kjerra endelig på bakken igjen!! PS: Mangler coilover og felger foran for å få rette stuket da...
Gislius Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Alle trenger et sånt team xD Godt å se at E34 stv også blir fete! Tilfelle jeg skulle trenge familiebil en dag
Rannem Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Haha! Gutta uten et annet liv.. Er jo detta som er livet!
KingB Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Har montert ekstra målere i bilen! Siden jeg liker å gjøre ting ordentlig, så var det her heller ikke rom for jallamontasje! Kjøpte brakett fra http://www.parkerperformance.com. Denne var i perfekt passform! Frest ut i aluminium og trukket med skinn. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at det var en originaldel: Kjøpte 3 målere fra http://www.prosportgauges.com. Vantemp, oljetemp og oljetrykk. Målerene blir sorte når de er av og enten hvite eller orange (amber) når de er på! Orange er vel det som tilsynelatende passer best da dette matcher BMW's oroginale interiørbelysning. Men etter litt forskning, så blir de nok stillt inn med hvitt lys. Orange-fargen er svak og man må fokusere for å se hvor nåla står. Samt at i sterkt sollys, så vil det orange lyset forsvinne helt! Er nå ferdig montert, alt virker og jeg er meget godt fornøyd med resultatet: BBS RX hjulene er ferdig skodd med R888 dekka: Har fått tak i originale BBS RACETRACK carbonsenterkopper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå