Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

tror k-sport bremsene skal gjøre jobben altså :)

Ja, snuser litt på Komplett K-sport kit. Har fått et godt tilbud av GS..

[-X[-X

K-sport bremser funker knall bra, bytte til racing kloss, så holder dem tett oppe mot Brembo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at med org klosser som dem kommer med, ikke funker. Men med racing klosse funker det kjempe bra på min bil. Den veier jo tross alt 1330 kg, uten meg og bensin. Jeg får eller aldrig kjørt alene, så da drasser vi nok fort på langt over 1500 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at med org klosser som dem kommer med, ikke funker. Men med racing klosse funker det kjempe bra på min bil. Den veier jo tross alt 1330 kg, uten meg og bensin. Jeg får eller aldrig kjørt alene, så da drasser vi nok fort på langt over 1500 kg

Hvor får man tak i racingklosser til de da? har akkkurat montert 330kit på e30'n?

Forøvrig, så blir den bilen her bare RÅ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har dårlige erfaringer med K-Sport bremsene...??

Du har skikkelig bil, så kjøp noe skikkelig også! Jeg har ikke hatt K-Sport bremser, men jeg har hatt K-Sport "coilovers" og kjøpt div andre kina ting som har blitt sendt rett tilbake igjen. Jeg kommer aldrig mer til å kjøpe noe som helst sånn billig k-sport, d2, xyz osv.

Mange sier at de er veldig happy med det, men å sammenligne de med de som er en av verdens beste bremse produsent er å ta litt i synst jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper K-sport holder i massevis til typiske banetreff hvor det ikke er veldig lange heat, skal du kjøre løp i en time eller to eller 24, så kanskje de ikke holder helt mål. Men det er jo kun løpsbiler som kjører såpass lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at med org klosser som dem kommer med, ikke funker. Men med racing klosse funker det kjempe bra på min bil. Den veier jo tross alt 1330 kg, uten meg og bensin. Jeg får eller aldrig kjørt alene, så da drasser vi nok fort på langt over 1500 kg

Hvor får man tak i racingklosser til de da? har akkkurat montert 330kit på e30'n?

Forøvrig, så blir den bilen her bare RÅ :D

Racingklossene får du kjøpt hos GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt K-sport foran og bak i et par tre sesonger nå på min e28 med s38b36. Kjørte fire runder i strekk rundt ringen i fjor. Rundetider på melom 8.20 og 8.40 avhengig av trafikk og veiarbeid. Merket ikke forskjell på pedalfølelse en eneste gang. Husker ikke totalt antall runder der nede det året, men det ble da en god del. Jeg har K-sport sine racing klosser nå, og har Pagid liggende klare når K-sport klossene er utslitt. Helt suverene bremser. Lurer veldig på hva Brembo, AP, Mov-it, stop tech gjør veldig mye bedre.

Syns det blir for dumt av deg Larsen, og uttale deg så bombastisk om ting du åpenbart ikke har hverken teoretisk eller praktisk erfaring med. Om du en gang får deg Brembo på bilen din kan vi ta noen runder på ringen og sammenligne kanskje?

Ellers er M5`en din utrolig flott Bjørnar. Fryd for øyet! :D Men du, kan du ikke prøve med fine polerte orange blinklys bak og på siden også? Hadde vært gøy å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt K-sport foran og bak i et par tre sesonger nå på min e28 med s38b36. Kjørte fire runder i strekk rundt ringen i fjor. Rundetider på melom 8.20 og 8.40 avhengig av trafikk og veiarbeid. Merket ikke forskjell på pedalfølelse en eneste gang. Husker ikke totalt antall runder der nede det året, men det ble da en god del. Jeg har K-sport sine racing klosser nå, og har Pagid liggende klare når K-sport klossene er utslitt. Helt suverene bremser. Lurer veldig på hva Brembo, AP, Mov-it, stop tech gjør veldig mye bedre.

Syns det blir for dumt av deg Larsen, og uttale deg så bombastisk om ting du åpenbart ikke har hverken teoretisk eller praktisk erfaring med. Om du en gang får deg Brembo på bilen din kan vi ta noen runder på ringen og sammenligne kanskje?

Ellers er M5`en din utrolig flott Bjørnar. Fryd for øyet! :D Men du, kan du ikke prøve med fine polerte orange blinklys bak og på siden også? Hadde vært gøy å se.

Takk takk Rune!

Lenge siden jeg har både sett hørt noe til deg her på forumet...

Blir nok K-Sport bremser med racing klosser på meg neste år ja! Sorte såden.

Satt på med "Gurken" et par runder på skogen i hans 328 kompressor forrige uke. Han har K-Sport bremser, og jeg må si meg mektig imponert over hvor godt de skrubba!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...