NeonMuffler Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 god jul ja! ønsker meg de stola du plager meg som lusker i bakgrunnen på div bilder:P hehehe, har ikke fått ønskeliste av deg i år, så er redd det er for sent. Vær litt tidligere ute neste år, så kanskje nissen smiler bredere til deg da haha, dårlig gjort! men er der på sekundet når du skal selge
koll Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Hvor får man tak i slik takspoiler/gummilist med bremselys? Det vil jeg og ha. Ga et lite løft må jeg si
ealoken Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 orginalt bmw, men alle delene må kjøpes separat da den ikke selges komplett mer.
KingB Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 orginalt bmw, men alle delene må kjøpes separat da den ikke selges komplett mer. Jup! Sjekk pris! Koster skjorta...
thorbis Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 hahaha sånn går det når man legger mer peng i jallaplastik enn understell
///Mr.X Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 ....eller for dem som legger tiden i Photoshop Bjørnar, dette var er desperat bump forsøk
KingB Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 ....Bjørnar, dette var er desperat bump forsøk Klovn...
KingB Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Litt småtterier unnagjort, og diverse nye deler til kommende sesong i hus.. Har lakkert utfresingene i kalipperene: Klarte ikke å dy meg, så det ble kliss nye bremseskiver rund baut! 345mm i front: 328mm bak: EBC Yellowstuff bremseklosser til foran og bak: Har kjøpt inn 8 stk 8,5x18" Rondell D58 felger. Disse blir banefelger i 2012. Skal lakkeres!! 225/40-18 Toyo R888 framdekk + 12 stk 225/40-18 sladdedekk (holder vel et par treff....) Sommeren er rett rundt hjørnet gutter!!!! Her er det ingen tid å spille!!! Kjør på!!
spruddel Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Du er gal, mann! Erfaringer med Yellow stuff fra tidligere?
KingB Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Du er gal, mann! Erfaringer med Yellow stuff fra tidligere? Gal er bra! (...tror jeg... ) Ingen erfaringer med Yellowstuff, men dette er absolutt den eneste upgradeklossen som er mulig å få tak i til 1995-bremsene. Kjørte med Bluestuffklosser på M5'en i hele 2011. Funka greit det. Bluestuff skal være hakket over Yellowstuff igjen. (Har testa Greenstuffklosser på vanlig bruksbil. Det var noe skikkelig dritt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå