Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Så deg og bilen på røyse i dag, men dere stakk av før jeg fikk huka tak i deg. Bilen så kalas ut som alltid da :-)

Hei Trond! Long time.. Så ikke deg jeg. Må jo komme bort å gi klem da vettu ;) Skal du på Gatebil Rudskogen i Juli?

Skal gi deg en klem på Gatebil i juli jeg da, så blir alt bra igjen :lol:

Kjedelig med den innkallelsen din. Ble innkalt med en bil i fjor som de visst nok hadde sett langs veien en dag den hang i bukken hjemme som et ribba karosseri. Hadde bilder med dato, men det betydde visst ikke noe. Bare å komme å vise den fikk jeg beskjed om :(

Har vel vært ute for disse gutta på Våler før du så de fleste delene som må byttes om ligger klare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" ? syns ikke det passet seg til bilen, mye bedre med de andre felgene er min mening

Er enig med deg her. Felger er selvsagt en smakssak, men selv om trenden er RS=superdupert - så likte jeg personlig bedre de andre. Men om KingB syns dette ser bedre ut, så gjør han jo som han vil. Det er jo hans bil, og jeg har sinnsykt sansen for denne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi om jeg liker Rs og har det på E30'en selv syns jeg det var noe som ble litt feil på det bildet.. Mulig det var kvaliteten som ødela men.

Er vel en annen m5 sedan her inne som har Rs også og syns å minnes at jeg ikke likte det heller :lol:

Solfilm er hvertfall ikke "In" der du skal med bilen i nærmeste fremtid :police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...