Trond.S Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Så deg og bilen på røyse i dag, men dere stakk av før jeg fikk huka tak i deg. Bilen så kalas ut som alltid da Hei Trond! Long time.. Så ikke deg jeg. Må jo komme bort å gi klem da vettu Skal du på Gatebil Rudskogen i Juli? Skal gi deg en klem på Gatebil i juli jeg da, så blir alt bra igjen Kjedelig med den innkallelsen din. Ble innkalt med en bil i fjor som de visst nok hadde sett langs veien en dag den hang i bukken hjemme som et ribba karosseri. Hadde bilder med dato, men det betydde visst ikke noe. Bare å komme å vise den fikk jeg beskjed om Har vel vært ute for disse gutta på Våler før du så de fleste delene som må byttes om ligger klare?
///MPower Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 17" ? syns ikke det passet seg til bilen, mye bedre med de andre felgene er min mening
Pedi Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 17" ? syns ikke det passet seg til bilen, mye bedre med de andre felgene er min mening Er enig med deg her. Felger er selvsagt en smakssak, men selv om trenden er RS=superdupert - så likte jeg personlig bedre de andre. Men om KingB syns dette ser bedre ut, så gjør han jo som han vil. Det er jo hans bil, og jeg har sinnsykt sansen for denne uansett.
KingB Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Er 8x17 og 9x17 med 225/45-17 og 255/40-17. Har foreløpig bare lånt dem, men vurderer kjøp....
Pedi Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Solfilm er harry!! Rip that shit off!! [ Bilde ] Jeg synes solfilm kan være riktig så kledelig. Men bilen din ser bedre ut med de hvite felgene synes jeg. Men hver sin smak...
e30 tic Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Fordi om jeg liker Rs og har det på E30'en selv syns jeg det var noe som ble litt feil på det bildet.. Mulig det var kvaliteten som ødela men. Er vel en annen m5 sedan her inne som har Rs også og syns å minnes at jeg ikke likte det heller Solfilm er hvertfall ikke "In" der du skal med bilen i nærmeste fremtid
e30 tic Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Kjører ikke med fake RSer da ? hverken mine eller disse på KingB sin er vel det..
M3 Yngve Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Hm, når han skriver 8 og 9X17". Så tror jeg det er fake, siden org kommer vel oftes i 8.5 og 9.5 !!! Når de er orginale, og ikke bytta baner på. Orginale mener jeg orginale og ikke bytta bane på
Azeton Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Bare tipse om at AKGmotorsport har fått lagd 26mm spacere til fjærbeina. Om du allerede ikke har kjøpt? Er det dobbelt av det du har nå
///MPower Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 hvis du skal bestille sånne spacere som over her kingb så gi meg en pling så kan du bestille et til meg og evnt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå