oilsen Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Har nå lest igjennom 98 sider For en bil og for en sjåfør sier jeg bare
Kristian H. Foss Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 God ferie! Ser fram til gatebil nå, blir syden på meg først også. Må prøve å campe ved siden av deg igjen nå. Rakett, du har å stille til kjøring! Mvh Kristian.
KingB Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Vurderes solgt! 250.000,- Ta kontakt på PM eller bholhjem@hotmail.com Mekanisk: Racing Dynamics tårnstag i motorrom K-Sport Coilovers Powerflex Traversforinger AKG Motorsport bakre bærearmsforinger GS-Performance Casterstagsforinger Bærearmer i stål fra 1995 M5 Stabstag foran: 27mm justerbard fra Racing Dynamics (med polyforinger) Stabstag bak: 20mm justerbart fra Whiteline (med polyforinger) Nytt: Bærearmer, Casterstag, Alle Styrestag, Servosnekke, Frambremser: 1995 M5 345mm. Nye skiver og nylig overhalt og lakkerte 4 pot kalippere Bakbremser: 1995 M5 328mm. Nye skiver og nylig overhalt og lakkerte kalippere EBC Yellowstuff bremseklosser Stålomspunnede bremseslanger fra Turner Motorsport Custom Mobimech differensial: 4:10 utv og 45% lamellsperre Stålomspunnet clutchslange fra UUC 1995 6-trinns M5 girkasse. Overhalt med innmat fra E46 M6 SMG (100000km) Lettet svinghjul fra E34 M5 3,6 Sachs 765 Trykkplate Sachs 4-puck lamell uten fjærer Ny slavesylinder UUC Evo3 skifter UUC dual sheer selector rod Ny hardykopling Nytt kryss, oppheng og drivledd på mellomaksel Custon helsveiset Ferrita eksosanlegg med 2 lyddempere uten kat Ny lambdasonde Nye hjullager foran og bak Nye bremseskjold foran og bak Alle håndbrekkdeler er nye Alle traverser og understellsdeler er lakkert Interiør: Recaro Pole Position med Recaro glideskinner CNC smidde stolbraketter fra UUC for montering av bøttestoler Ratt fra 1998 E36 328 M5 matter i stoff Custom brakett for målere fra Parkerperformance Målere for vanntemp, oljetemp og oljetrykk (ProSport) Eksteriør: 8,5x18 & 10x18 Rondell D58 med 225/40-18 & 255/35-18 Hvite blink bak Nye frontlamper Ny frontrute Ny bakrute og ny takspoiler fra 1995 M5 med integrert bremselys Alle lister rundt bil nye Alle lister i bunn av dører nye Hellakkert 2 ganger på 3 år Begge viskerarmene nye Ny bakfanger Nye kanalskjørt Motorprosjekt 2012: Byttet alle pakninger i motor (unntatt topppakning) Kjedestrammer fra E36 M3 3,2 Ny vannpumpe Ny oljekjøler Ny radiator Ny cupevifte Ny starter Lakkert motorrom Nye isolasjonsmatter i motorrom Ny spylevæske tank Ny kjølevæsketank Alle vannslanger nye Alle oljeslanger nye Alle vacuumslanger nye + alt annet i vacumsystemet nytt ++++ masse annet nytt og sikkert en haug av ting jeg har glemt!!!!!!
lasseln Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Hmm, blir spennende å se om du tar til fornuft og beholder den. Denne hører hjemme i kjellern på Bristol, enough said
joachim sørlie Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Spent jeg og om du klarer og kvitte deg med denne
KingB Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 hva skal du ha deg nå da? Har en plan - en drøm! Mulig det blir noe av... Må se om et evt salg av E34 blir en realitet først..
lasseln Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 hva skal du ha deg nå da? Har en plan - en drøm! Mulig det blir noe av... Må se om et evt salg av E34 blir en realitet først.. Jeg vet, jeg vet! (PS: Jeg synger for den rette sum)
///Mr.X Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Jeg vet, jeg vet! (PS: Jeg synger for den rette sum) ..Og jeg rydder opp i "sang fugler" til en enkel sum
KingB Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LEW_wnl4qc0
Freakshow Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ikke vær så hemmlig da helt enig! ikke vær så hemmelighets full!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå