Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe :-) si ifra om du fikk det til da :-P

ikkeno vanskelig :-D

vi har forskjellige lykter ser jeg.. :? derfor jeg stusset på hvordan du klarte å lure omformern inni lykta :P zkw lykter som du har, har større lokk bakpå visst.. bosch lykter som jeg har, har bare et smalt møkkalokk :evil:

Skrevet

huff da.... jaja...det er vel bare å lage et lite hull da :-P eller så kan du jo løsne hele lykta og så flytte på reflektoren... det måtte jeg gjøre på den andre lykta ;-)

ps, husk å merke lys høyden :-)

Skrevet

jeg prøvde først det, å sette ringene inn i hullene der plast-glassene satt, de passer jo akkurat inn der, men da får jeg ikke inn plastglassene igjen etterpå.. Men limte du de altså i åpningen til plastglassene, på utsiden mot glasset?

Skrevet

mine smatt rett inn og så holdt jeg igjen med ledningene og satt på glasset... (smatt og smatt presset de pent inn) brukte kun litt tech 7 til å lime linsene på plass igjen... brukte ikke lim på ringene ;-)

Skrevet

linsene mine er "click on". Jeg har Bosch-lykter med reflektorer, ikke sånn prosjektor-linse ...

Noen som kan fortelle meg om jeg skal ha CCFl-ringene på utsiden eller innsiden av plastglassene?? Har prøvd begge deler, men det ser litt rart yut på utsiden, men da vises de bedre.. Men får ikke limt de fast der.. Er vel noen som har gjort dette?

• 1 year later...
Skrevet
linsene mine er "click on". Jeg har Bosch-lykter med reflektorer, ikke sånn prosjektor-linse ...

Noen som kan fortelle meg om jeg skal ha CCFl-ringene på utsiden eller innsiden av plastglassene?? Har prøvd begge deler, men det ser litt rart yut på utsiden, men da vises de bedre.. Men får ikke limt de fast der.. Er vel noen som har gjort dette?

Tar opp denne,hva gjorde du tilslutt her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...