Glenno Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Finne bilder Steffen og fin bil du har Stian. Ble litt tøff ganster stil syntes jeg over bildene he he . Litt tøft at du bruker denne bilen på vinteren også. Selv på ringbanen i skikkelig brei noe kansje Raste kansje mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Ble tøffe bilder ja Takk for det Klart den har kommet sideveis en del hehe Nå blir den ikke kjørt så mye, da jeg trenger ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Ja håper du har ordnet deg ny motor innen vi skal ha nytt treff igjen da . Ja du har slengt fint og kontrollert med ræva par ganger ved treff, he he. Ellers håper jeg du ikke gjør for mye styling med den bilen da jeg syntes den er såpass pen som den er. Du skal ha inn m50b25 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Regner nesten med det Det blir M50B25 ja. Slengt en del der ja, både kontrollert og ukontrollert . Blir nok kun original Mtech 1 her når jeg får tak i dette Eneste rette det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå