Gaute Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Ønsker å kjøpe en M42B18. Alt av interesse. Også deler. Helst E36. Tlf.: 92200400 gaute(alfakrøll)e36.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Bump Ser at det er to til salgs her på forumet. Det kan være en mulighet. Hadde vært en fordel om det var noen her på sørvestlandet som ville selge da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg er også villig til å betale en del i frakt for å få tak i motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Noen som har en OK bunndel liggende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Motoren min er fortsatt til salgs. Er en E30 da desverre, Men står E36 bunnpanne og motorfester på den så den passer i E36 motorrom. Man må bare bygge om elnettet til å passe med E36 nettet. Har E36 motorkontakt som kan følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Den er jo et alternativ. Men den er fryktelig langt borte. Kan du sjekke opp om det går an for deg å få sendt den, og hva det vil koste? Jeg kan hente på fraktterminal her i Stavanger. Tollpost, NorCargo, DHL, Linjegods m.m. finnes her i byen. Jeg har også firma som kan stå som kunde dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Den er jo et alternativ. Men den er fryktelig langt borte. Kan du sjekke opp om det går an for deg å få sendt den, og hva det vil koste? Jeg kan hente på fraktterminal her i Stavanger. Tollpost, NorCargo, DHL, Linjegods m.m. finnes her i byen. Jeg har også firma som kan stå som kunde dersom det er nødvendig. Ja jeg kan skjekke opp litt. Hurtigruta går vel til Stavanger så det har vel kanskje vært et greit alternativ? Mener jeg sendte en moped med hurtigruta ifjor på en palle for en 1500kr ned i nærheten mot sandefjord. Skal se hva jeg finner ut på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå