Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har da etter tiden tatt meg tid til å skrive litt om min bil også..

bilen er en 1986 325i

kjøpe den i november 2006 har da etter vært godt over hele bil

litt rust har blitt sveisa( 2 kanaler,bakplate,gulv i bagasjerom,motorrom,innvendig gulv) bygd bur er nå til sammen 42 meter rør inni min lille e-30 hehe

bilen er ment for å være et leketøy på bane (hender det blir litt på veien å hehe)

kjørte fjorårets siste driftingløp det endte da med fullt motor ras..=( det var slutt da råden stod igjenom blokka...

nå i vinter har jeg pussa opp motorrommet og bygd litt mere bur,nå går det helt frem i støtdempertårnet

var i kristiansand her forrige natta og kjøpte en 3,5 turbo som skal neddi nå.. trenger bunnpanne fra e-34 om noen har send en pm..

er vel ikke så mye mer å si..

bare å rope ut om det skal være noe.. legger også med noen bilder å film..

• 2 weeks later...
Skrevet
Har da etter tiden tatt meg tid til å skrive litt om min bil også..

bilen er en 1986 325i

kjøpe den i november 2006 har da etter vært godt over hele bil

litt rust har blitt sveisa( 2 kanaler,bakplate,gulv i bagasjerom,motorrom,innvendig gulv) bygd bur er nå til sammen 42 meter rør inni min lille e-30 hehe

bilen er ment for å være et leketøy på bane (hender det blir litt på veien å hehe)

kjørte fjorårets siste driftingløp det endte da med fullt motor ras..=( det var slutt da råden stod igjenom blokka...

nå i vinter har jeg pussa opp motorrommet og bygd litt mere bur,nå går det helt frem i støtdempertårnet

var i kristiansand her forrige natta og kjøpte en 3,5 turbo som skal neddi nå.. trenger bunnpanne fra e-34 om noen har send en pm..

er vel ikke så mye mer å si..

nå har jeg fått lakkert ferdig motorrom,innvendig i bilen ogbegynt monteringa.. kjøpte meg nye stoler og seler her forrige dagen,ble sparco alt sammen.. bilen skal være klar til bmwccn treffet på sigdal i februar.. bilder kommer etterhvert..

bare å rope ut om det skal være noe.. legger også med noen bilder å film..

Skrevet

Detta blir morrobil. Er det 745 motor du har kjøpt eller en turbokonvertert 3,5?

Åssen drivverk skal du ruke?

Også må du jo bare slenge ut bilder da :)

Hilsen Trond

Skrevet

bilder kommer bare jeg får til det helv... kamera..

skal bruke getrag 260 kasse org 325 mellomaksel,( kanskje jeg får laget en hel type) 325 diff ppf sviktstål aksler

motor er en 3.5 som er turbo bygd..

ser på bilde at jeg jager skyline å faktisk.. he he BAYER"Nk3rv5c5hxrfbrsuo97f3.jpgq11z7vwapmiz50fo0w6t.jpgg

Skrevet
noen som har noen ideer? hva som helst?..

Jeg ville kanskje fokusert på hvordan bilen ser ut. BBS-felger, ny original lakk (bmw funker sjeldent med noe annet :P )

Ingenting er artigere enn strøkne biler med mye effekt. Sliten e30'er med stor motor er det mye av.

Men bilen så jo fin ut, lakken fikk jeg ikke helt til å funke :)

Skrevet

bilen ble lakkert i mai i fjor så den er ikke så gæli.. hehe sliten var den men er jo faktisk i topp stand.. dette er jo ikke en bil som skal stilles ut eller gå på gata for å være pen.. er egentli bare morobil på bane.. men alle har vær sin mening..

oppdate; har nå fått spons av www.runehansenmotorsport.no blir en ny runde med lakk og det hel..men nå blir det m3 evo kitt og glassfiber panser og bakluke.. skal da bli hvit! eller er det noen gode farge innspill her?? kom med de! gjerne bilder..

Skrevet

noen nye bilder.. har nå fått lakkert den innvending å begynt på å montere motor,må lage motorfester selv pga det er satt turbo på den så alpina feste som jeg betsilte av koed ikke passer.. må å bytte bremsekraftforsterker..

dårlige tatt med mobil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...