Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett sett strøkne bbs felger med lokk til salgs med ok sommerdekk..ser ut til at felgene er 15toms, men litt usikker da det ikke står info på dekkene..rart... felgene er meget strøkne uten riper og skader

ET 22

Ett sett 16toms stål felger strøkne med kant 8) 7,5x16 med gode piggfri dekk.

legger ut bilder senere ikveld..prisen er diskutabel...men tenkte meg 1000lapp pr sett...

Skrevet

hehe...om du holder til i oslo kan du alltids komme innom og se på dem?får dem sikkert billigere om du henter dem:p ligger bare i garasjen og tar opp plass..hmm...har dessuten også 16toms alufelg med piggfri dekk..men synes de felgene er sååå stygge at jeg ikke vil selge dem;p

Skrevet

er litt merkelig det bbs settet...på dekkdim står det; 220/55VR390.... står ikke felgstørrelse noe sted..men felgene er strøkne og har litt kant...

Skrevet
er litt merkelig det bbs settet...på dekkdim står det; 220/55VR390.... står ikke felgstørrelse noe sted..men felgene er strøkne og har litt kant...

Det er cm mål på disse felgene,(TRX)altså de er på 15,3 tommer,meget vanskelig å skaffe dekk til.

Ble levert orginalt på en del BMWer,og bl.a Peugeot 505 på 1980 tallet.

Ikke kurant vare lengre dette nei.

Skrevet

piggfri felg/dekk..de vil bli montert og avbalansert ved ett eventuelt salg...

Bilde043-1.jpg

Bilde040.jpg

Bilde039-1.jpg

Bilde026-1.jpg

alufelga...alle er like strøkne og er igrunn helt greit med mønster på dekkene...

Bilde003.jpg

Bilde011.jpg

har visst EN STYKK 9x17 M5 felg liggende...denne blir solgt BILLIG 8)

Bilde022-1.jpg

Skrevet
ganske sjeldne ja..hmm...interesting...tror prisen økte noen kroner:p

Sorry å måtte skuffe deg Wicky124 men de TRX felgene dine er nærmest verdiløse da man knapt noe sted får fatt i dekk til de... Har ett par sett med slike selv, og de blir nok brukt til å sette potteplanter i og henge hageslangen på når jeg om noen måneder er ferdig med huset mitt... Du kan sammenligne det litt med en BETA videospiller fra tidlig 80'tall. Den var konkurrent til VHS standarden, så pluttselig ble VHS dominant i markedet og de som hadde kjøpt BETA spiller satt igjen med noe ubrukelig.

Skrevet
ganske sjeldne ja..hmm...interesting...tror prisen økte noen kroner:p

Sorry å måtte skuffe deg Wicky124 men de TRX felgene dine er nærmest verdiløse da man knapt noe sted får fatt i dekk til de... Har ett par sett med slike selv, og de blir nok brukt til å sette potteplanter i og henge hageslangen på når jeg om noen måneder er ferdig med huset mitt... Du kan sammenligne det litt med en BETA videospiller fra tidlig 80'tall. Den var konkurrent til VHS standarden, så pluttselig ble VHS dominant i markedet og de som hadde kjøpt BETA spiller satt igjen med noe ubrukelig.

du er bare sjalu as..hmm...

Skrevet

TRX dekk er svindyrt også dessverre, derfor de fleste ender som fyllmasse og lignende.

Synd du ikke hadde flere M5 felger, de kunne jeg tenkt meg i såfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...