E60nMin Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 har skaffet meg carsoft 6.5 men når jeg starter diagnosen lukker programmet seg Er det noen som har opplevd dette og har ei løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 har skaffet meg carsoft 6.5 men når jeg starter diagnosen lukker programmet seg Er det noen som har opplevd dette og har ei løsning Operativ system har du da? Stilt inn riktig com port? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E60nMin Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 hei xp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 har du lastet ned 'BMW Carsoft 6.5+SP1+Cracks' fra x som så mange andre? isåfall kan du prøve denne oppskriften: når jeg har lasta ned, så har jeg ei zippa mappe som heter 'BMW Carsoft 6.5+SP1+Cracks' under den ligger det fire mapper + ei fil. gå inn i mappa som heter 'Carsoft 6.5' og velg 'setup' da installeres programmet og legges under 'c:\program files\CARSOFT\BMW' så går du tilbake til den zippa mappa å pakker ut alle filene i mappa som heter 'engelsk carsoft koder' og kopierer de over i 'c:\program files\CARSOFT\BMW' mappa. det samme gjør du med 'carsoft_BMW65_crack' mappa. så går du igjen til 'c:\program files\CARSOFT\BMW' og finner en fil som heter carsoft65bmw.exe og sletter denne. så pakker du ut 'crack CarSoft 6.5SP1' og da får du en fil som heter Carsoft65BMW.exe og denne kopierer du inn i 'c:\program files\CARSOFT\BMW' mappa (etterpå så kan du legge en snarvei til denne fila til skrivebordet) det er denne som starter programmet. jeg prøvde først uten SP1, og da greide ikke carsoft å kommunisere med bilen. men etter at jeg la til SP1 så funker det. når jeg installerte programmet så fikk jeg feilmelding "path to long..." ett eller annet. og når jeg starter fila bmw.exe så får jeg melding om at programmet ikke er fulstendig installert, men nå jeg starter diagnoseprogrammet direkte med Carsoft65BMW.exe fila så funker det så det griner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 hei xp Bruker du usb til com kabel eller har du com port på pcen? Viktig at alle com port instillingene er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå