MikaelR Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Kjøpte mæ nettopp en delevis ferdig 325 e30 banebil,, bil e total ned ribba før alt unødnendig vekt, 2 evo racing stoler vis alt går etter plan skal æ på 6 banetreff i sommer med bil Æ dette må æ gjør før sommer: å bytt en knekt aksling bytt fra sveisa spærre til orginal spærre (fikk med orginal spærre ) gå over alt av understell, evetuelt bytt noe foringer se over alt av bremsa pussing å lakering inni bil monter momo racing ratt med sneppoff nav selve bil
MikaelR Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Har fått gjordt litt idag,, har tatt inn dele bil før å ta en driv aksling fra den va en helt grei jobb,, men den satt noe inn i helvete fast i krysset æ hadde ikke tæss, så æ måtte bank den løs! ikke akkurat den beste måten å gjør det på æ fikk ut akslingen til slutt,, men det ente med ødelagte gjenger noen som vet ka en ny aksling kosta
JoCCe Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 hmm, arti prosjekt fra heim traktan Hold selv på med en e30 325 som skal ribbes å lakkes å kansje bygger snurrebass i
MikaelR Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 hmm, arti prosjekt fra heim traktan Hold selv på med en e30 325 som skal ribbes å lakkes å kansje bygger snurrebass i Bare si ifra vis du trenger noe e30 deler,, kan ta en del fra delebil min
JoCCe Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Æ veit æ treng e30 dela Kan si fra når æ veit kor mye
MikaelR Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 325 har da skivebremser bak Det e delebil du ser på bildan!!! bare en 320
haraldsenracing Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 kul prosjekt.. holder på med bane / gateprosjek jeg og... hva skal du gjøre med motoren? eller skal den være orginal? skal du ha bur? skal du bytte foringer så anbefaler jeg powerflex.. har de selv..
Odd-M Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Så du kjøpte selv den delebilen du tipset meg om? Hilsen BMW-karen i nabogarasjen. Var ikke bakskjermene rimelig inntakte på den delebilen? Jeg kan ta en runde med bajonettsaga på de hvis du vil...
bjørn e21 Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Har fått gjordt litt idag,, har tatt inn dele bil før å ta en driv aksling fra den va en helt grei jobb,, men den satt noe inn i helvete fast i krysset æ hadde ikke tæss, så æ måtte bank den løs! ikke akkurat den beste måten å gjør det på æ fikk ut akslingen til slutt,, men det ente med ødelagte gjenger noen som vet ka en ny aksling kosta du kunne jo entret mutteren litt på gjengene på akslingen og bruke en kulehammer og ei slegge da hadde du ikke trengt ny aksling.. bare et tips
MikaelR Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Har fått gjordt litt idag,, har tatt inn dele bil før å ta en driv aksling fra den va en helt grei jobb,, men den satt noe inn i helvete fast i krysset æ hadde ikke tæss, så æ måtte bank den løs! ikke akkurat den beste måten å gjør det på æ fikk ut akslingen til slutt,, men det ente med ødelagte gjenger noen som vet ka en ny aksling kosta du kunne jo entret mutteren litt på gjengene på akslingen og bruke en kulehammer og ei slegge da hadde du ikke trengt ny aksling.. bare et tips hadde mutteren på i starten,, men den siste biten måtte å slå den ut uten mutteren på!! skal prøv å fil til gjengan idag
///MoePower Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 File til? Bruk gjengebakke for å friske de opp litt med heller.
MikaelR Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 File til? Bruk gjengebakke for å friske de opp litt med heller. Ja,, vis æ bare har hatt det
MikaelR Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Fikk gjordt litt idag,, va egentil på verkstedet før å fixs noe på arbeidsbil min men kunne ikke la være å skru litt på bmw Justerte cluhtsen, lysan å rydda i bil Å mekka litt på delebil,, tok en del småsaker fra fronten Sorry vis æ skriv mye feil,, har sånn jævla dysleksi
MikaelR Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Va å fixsa litt på bil i dag,,, testa noen mim felger æ har ligganes så faktis ganske bra ut på en e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå