BMW-Vegardsen Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Har bestillt meg en KCR box til 525 TDS min. Noen som har prøvd disse før eller? hva syns dere om disse boxene?
Ballder Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Har en slik på firmabilen. Navara 2005. Funker greit nok på den. Fikk vel ikke mer enn 15 hk og rundt 40 nm mer ved dynomåling, men det skyldes vel heller at bilene nissan leverer er totalt på trynet ang. oppgitt effekt med mer. Normalt ville bilen kuttet om kcr boksen ble stilt på max om den hadde den oppgitte effekt fra før sa mannen som monterte og kjørte dyno, men ikke denne bilen nei. Etter montering av boks, så har denne bilen målepapir med oppgitt effekt 2 hk mer enn oppgitt orginalt, og ca 10 nm under oppgitt orginal. NISSAN SUGER..
Azeton Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 hmm.. Var det ikke nissan som ble saksøst for dette også?
marius paulsen Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 hadde en slik box på en 320d som jeg hadde og jeg betviler ikke at den gav det dem oppgir. holdte min brors 328 på rettstrekket på acr! men vil aldri ha montert en slik box igjen da det sotet noe helt sinnsykt var nesten ikke mulig å kjøre forbi meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå