Dr_S Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Sitter du og polerer felger i stua eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Sitter du og polerer felger i stua eller? Jeg har sommerfelgene mine stablet på rommet mitt jeg hehe Muttern blei litt småsur når jeg vasket dem i dusjen men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Sitter du og polerer felger i stua eller? Jeg har sommerfelgene mine stablet på rommet mitt jeg hehe Muttern blei litt småsur når jeg vasket dem i dusjen men Jeg har også sommerfelgene mine på rommet for tiden! Var en del verre når jeg hadde lettmotorsykkelen min inne på rommet, spesielt den gangen jeg satte sammen sykkelen etter restaurering der inne, har faktisk hatt start på den noen sekunder uten eksosanlegg også Ikke minst har jeg et halvt interiør liggende under et bord/senga. Mye rart man finner på om dagen.. Finere pynt enn blanke fine motor relaterte deler finner man ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 hu i bakgrunnen er bare min... og ja sitter å polerer i stua.. har stått med stålull å vaska felger på kjøkkenbenken jeg.. og litt i dusjen osv.. som foreøverig er hvit.. hehe digg å drive med slikt inne da.. har satt sammen motorn jeg hadde i sierran på rommet og jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 noen som veit hvordan man får disse i fra hverandre? har skrudd ut alle skruene.. men får det jo faen ikke fra hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 noe tips til å pusse ned disse felgene med? har hørt å pusse med 400 papir ned til reint alu også finere oppover/polere de og lakere med klarlakk.. har tilgang på pulvelakking av klarlakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 fant du ut hvordan du fikk de ifra hverandre? og hvordan gikk det med pussingen? skal begynne med samme prosessen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 De bruker henge i pakninga når de ikke har vært delt på noen år, prøv litt 5-56 eller lignende og la det stå, bank så forsiktig med ei gummiklubbe, det bør gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 jeg tok en kniv å slo imellom.. da løsna de.. har ikek begynt å pusse.. men har glassblåst ytter ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå