Pinky Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Peilestaven til servo-olje beholderen på min 98 E36 ser ut som på bildet nedenfor. Er det stavens bunn eller det nederste hakket som er minimumsmerket ? Er det det nederste eller øverste hakket som er maksimumsmerket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Mener å huske nederste hakk er min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Væske utvider seg når den blir varm. Så om den er litt oppå nederste streken når den er kald så er det nok greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 er vel øverste hakke som er maks. når min hadde litt under nederste hakke fikk jeg ulyder i servo`n, men kom bort når jeg fyllte på til øverste hakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Skal lokket skrues ned når man peiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 er vel ikke så vikkti å skru d ned, men blir jo helt riktig viss du skrur d ned da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå