tictor Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Hei,har en bmw 520 e39 som snart trenger en service.. er det noen fra salten som kan anbefale et sted som tar service på bmw å gjør det bra? helst området mo i rana til bodø.. Takk for svar
Odd-M Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Enig. Bilen min nærmer seg faretruende inspII, men jeg tviler på at Østbyen bil får ta denne. Har dårlig erfaring med dem. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... =%F8stbyen Tror jeg triller gliset til merkeverksted i Umeå eller Skellefteå i stedet. Jeg har meget god erfaring med Umeå ved en liten verkstedrunde der sist sommer. De ligger prismessig noe under Norge samt at man kan dra av for kursen i tillegg.
tictor Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 noen med erfaring med omars auto på fauske.. har hørt mye bra om de om volvo å slikt,hvet ikke hvordan det er med bmw der.. noen som vet?
Dan Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Har samme dilemma selv. Begynner å stunde mot service her også. Østbyen skal jeg IKKE til. De rotet nok med den forrige bilen jeg hadde. Har gode erfaring med Automester på Mo, men vil helst ikke kjøre så langt, for da må jeg ta fri fra jobb. Spiller ikke det noen rolle skal du dra dit. Omars Auto kan du ikke ta service hos, de har ikke diagnose apparat. I tillegg er ikke BMW det de vet mest om, og gjett hvor de søker råd da....? Joda, Østbyen. Det jeg sitter og spekulerer på er Automester på Fauske, om de er noe tess....eller Jensen Bilservice som de egentlig heter. Har hørt både og egentlig. Er jo for j..... at man ikke skal få tatt service på bilen sin hos et verksted man kan stole på
tictor Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 er jo j.... tungvindt at man må kjøre rundt halve norge for å finne et sted å få tatt en service! ser vell ut som at jeg må ta fri en dag å kjøre til mo,skal jo være sinnsykt unødvendig å må reise helt dit... hvis du finner ut noe om Jensen Bilservice så håper jeg du gir tilbakemelding:-)
Dan Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Jensen Bilservice har egen BMW-mann iallfall. Og han er dyktig. Han sletta service-indikatorene gratis på forrige bilen min etter jeg tok en oljeservice på Omars. Det gjør ikke Østbyen. Har også hatt M3'n der for bytte av ventil til spylerdysene og det gikk kjapt og greit. Så tenkte jeg skulle gi dem en sjanse. Problemet kan være at dem anbefaler Østbyen iom. dem ikke kan gjøre det billigere. Det har dem gjort før, men service koster uansett har jeg inntrykk av. Var ikke billig på Mo heller. Jeg blir vel ikke å ta service på 520'n før til våren, så er best å begynne å spare Jeg syns det er VELDIG frustrerende å ikke kunne ta service hos det lokale merkeverkstedet. Vil faktisk kalle det en skandale!
tictor Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 høres jo ut som en brukbar plass det,får ta en telefon dit over helgen å høre va di skal ha for å ta en service på bimmern.. Ja det er en stor skandale at man ikke kan stole på det lokale merkeverkstedet! Østbyen bil må begynne å ta seg i nakken,de går jo tross alt glipp av mange kunder når de holder på slik..
Dan Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Østbyen bil går dårlig. Til pass for dem vil jeg si. Bruker dem hvis jeg trenger noen deler jeg kan sette på selv eller bestille instruksjonsbøker. Bare for å illustrere situasjonen: Jeg hadde snakket med Person 1 i kundedisken og han sa en ting. Da Person 2 sa noe annet og jeg kontronterte ham med det, så flirte han og de rundt ham og sa: Du skal ikke høre på Person 1, han vet ikke hva han snakker om. Det sier vel det meste. At det går an....
tictor Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 er jo ikke sånn det skal være,kan jo ikke ta di seriøst lenger..
850i Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Vurderer selv å dra til Skellefteå for Inp II til sommeren. Sendte mail til Umeå, Luleå, Skellefteå, Østbyen Bil, og Trondsen Bil i Tromsø og spurte etter pris. Fikk kun svar fra Østbyen og Skellefteå. Halve prisen, ganske nøyaktig...
Dan Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Strandveien Auto i Steinkjer skal være dyktige, men er jo veldig langt da. Hva med Mekonomen i Bodø? Noen som vet om de er noe tess?
johjoa Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Automester i Bodø har jeg god erfaring med. der har de også såfall en person som kan BMW. Mekonomen har jeg også vært hos..det ble en ogenlunde dyrere afære en planlagt...
tictor Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 hmm,blir et vanskelig valg dette om hvem man skal tørre å prøve.. det skal jo ikke være på denne måten!
skumlenissn Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 østbyenbil,er d bmw forhandleren i bodø .automester på mo vill jeg sterkt fra råde ,mange dårlige ærfaringer dærifra å styggeli dyrt,vurderte sjøl å dra til bodø ,menn hvist d heller ikke er gagni så får mann vell dra over grensa enn tur .har vært et par ganger hos burlins motor ,dær var sørvisn noe helt for seg sjøl,fikk ikke lov å betale en gang før etter at jeg hadde prøvekjørt bilen å var førnøyd.beste sørvis å butikk jeg noengang har vært i,,synn at d er litt i lengste laget å kjøre dit .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå