aloebiz.net Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Her om dagen skulle jeg svinge ut av bensinstasjonen (stort rattutslag) så sa det plutselig knepp inni rattet og airbaglampa begynte å lyse.. Nå har ikke rattet kontakt med bilen. Tuta funker ikke, multifunksjonsknappene til radio og cruisecontroll virker ikke og det lyser ikke lenger i knappene.. Når jeg vrir på rattet kan jeg høre en svak skrapelyd.. hva er det som har gått til hælvette? Sleperingen? En ledning som har røket? Noen som har vært borti tilsvarende? Bilen er en E46 323Ci 1999 modell... Baller seg på med småplukk på bilen min nå Ryggesensor må byttes, hjullager foran på førerside må byttes, lambda får feilmelding på diagnose, varme i høyre speil funker ikke, gummilistene rundt dørene går opp i liminga... Xenon lysa blinker som et diskotek under oppstart og blinker noen ganger og slukker under kjøring (slå lysa av og på for å få de på igjen) I tillegg har bilen godt av ny frontrute (ripete og jævlig) og jeg må ha nye sommerdekk før sommern! = Mye utgifter! :S hmmm.. er E46 Coupé en drittbil?? :S Når jeg kjøpte den i mai var det også rust under begge dørene, i bakluka og under panseret i front som jeg fiksa når jeg hellakkerte opp bilen... Bilen har gått 116.000 km ...
hagenisse Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Vært borti at en kabel til rattet rett og slett røk på et annet merke engang. Hvordan det skjedde aner jeg ikke.. Ellers høres det jo ut som en standard bmw det der - ingen større feil, men nok av småtteri å irritere seg over.
aloebiz.net Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Ja, men ikke 97 mod. 523iA Den var slapp med dårlig bunndrag Men en 530Da typ 2001 modell hadde vært flott E46 Coupéen er jo rålekker å se på da Fått mye kommentarer på den! Det fikk jeg forsåvidt også på E39'en min med den spesielle Calypsorøde fargen og at den var sjeldent strøken med faceliftlykter og m-tech fangere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå