spz Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Hey, Har lekt litt med tanken på å lakke listene på E46'en min i titansølv til å matche resten. Jeg liker veldig godt måten den ser ut på nå også, men tenker at det kanskje blir enda fetere med en "nyere" og mere "streamlined" look; Er listene vanskelige å få av? Finner sikkert en DIY her eller på e46fanatics tenker jeg, med mindre noen har noen konkrete erfaringer å dele Hvordan blir det med bakre list som vist over, er det typisk da å lakke deler av den helt til man kommer til innlastingspartiet, eller lakkeres den hele veien (slik at man da må begynne være forsiktig så man ikke riper opp når man lesser ting inn)? Burde man kjøpe matchende nye håndtak, hørt at det kanskjer lett at de flasser av om man bare lakkerer disse? Hvor mye må en belage seg på å betale for lakkeringen, og kan de lakkere f.eks. skiltholder greia foran i samme slengen? Har forøvrig lekt med tanken på å ta av takrailsene litt, men har ikke hatt tid. Også er planen med nye xenon lykter (med AE) samt sotede blinkere foran, og kanskje en shadowline nyreoutline På forhånd takk for hjelp
spz Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Får håpe flere gjør det også da Var litt usikker igjen om denne hadde passet bedre under Teknisk, men det får så være!
Larsen Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Ja kan egentlig være litt intresert i en DIY på dette selv, så på det forige helg, men ble ikke noe smartere.
[space] Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Du har kanskje en case med den "lastelista" bak ja... Må vel fort være litt forsiktig når du legger inn / tar ut ting av bilen. Tar skiltholdern i samme slengen da ja. Men det blir jo stilig! Stil over funksjonalitet
Svensson Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 alle listene er rimelig enkle å ta av,,bare å poppe de ut.. den lastelista er jeg usikker på. Fikk lakkert listene selv i går Prisen ble litt høyere enn forventet, men det går med en del lakk på slike små deler. 2500kr kosta det meg.
[space] Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 De tar vel litt for preppingen også tenker jeg. Går vel litt tid på alle de delene. Hvor er forresten lista bak på touringen delt? Spørmålet blir jo om det ser teit ut om man ikke lakkerer den midterste delen. Altså lastelista. Bra bilde på resultat fra Svenssons gamle bil: Flere i galleriet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå