Gå til innhold

Tåkelys i M-tech 1 front e30

JoCCe
 Share

Anbefalte innlegg

Spørr nå sikkert teit synes noen, men har nettopp handla meg e30 met m-teck 1 front å bakfanger.. noe rasert bil men...

Det jeg lurer på er om tåkelysene fra en pre facelift e30 passer i m-tech fangeren? Har ikke bilen her jeg er nå siden jeg er hjemme i jula så får ikke sett selv :P

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kan du bare glemme, for disse er som regel sprekt på alle delebiler. Men du får kjøpt nye på koed.dk for en rimelig penge kontra norge (GS osv) Og det er en ting du må huske for at ikke disse oxo sprekker. Ikke bruk disse lysen ved yr eller regnvær for da sprekker de tvert. Disse lyktene tåler ikke vann pga tempen på glassene ved bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der må jeg nok komentere.

Det stemmer, hvis man bruker de anbefalte pærene.

Jeg har kjørt i tre år uten å få sprekker i glassene å jeg kjører kun med park å grøft. Kan også legge til at det tok tre år før den første pæra røk!

Husker ikke nøyaktig hvilke pærer jeg hadde, men de så akkurat lik ut men var av annen styrke , å disse var beregnet på 24V.

Disse gir et svakere lys, men som de aller fleste jeg kjenner mener å meg selv, så ser dette mye tøffere ut en knall sterke grøft lys.

Skal prøve å dra ut i lokalet å sjekke senere for å finne ut hvilke pærer som står i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der må jeg nok komentere.

Det stemmer, hvis man bruker de anbefalte pærene.

Jeg har kjørt i tre år uten å få sprekker i glassene å jeg kjører kun med park å grøft. Kan også legge til at det tok tre år før den første pæra røk!

Husker ikke nøyaktig hvilke pærer jeg hadde, men de så akkurat lik ut men var av annen styrke , å disse var beregnet på 24V.

Disse gir et svakere lys, men som de aller fleste jeg kjenner mener å meg selv, så ser dette mye tøffere ut en knall sterke grøft lys.

Skal prøve å dra ut i lokalet å sjekke senere for å finne ut hvilke pærer som står i.

Har du finni ut åssen pærer du kjører med? Kunne godt tenkt meg de jeg oxo da jeg nettopp har handla meg nye spredere på koed.

Ja, org sprederglassene er dårlige ihht til de pærene som er annbefalt til disse. Fordi de sprekker ved bruk i regnvær, dette er vel noe bmw er klar over men gidder ikke fikse da e-30 er en gammel bil som er på vei i glemselen.. Dessverre. men hvis noen har en annbefaling på andre pærer som kan brukes på disse lyktene, uten at de sprekker ved regnvær så legg ut det her. Så vi andre oxo kan skifte til disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg har sendt post til Conan om hvilke pærer som jeg hadde i grøftlysene på min E30. husker ikke hva jeg fant ut det var å slettet selvfølgelig sendte meldinger idag.Tror det var 75W 24V. men dette går jeg ikke god for. Send en post til Conan å spør så får du sikkert svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...