BMWtotti Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Låner bilen til faren min denne uka (VW sharan) og når jeg skulle dra fra jobben i dag begynte det å lyse i batterilyset i instrumentpanelet. Fant ut at det ikke kom noen lading til batteriet og etter litt undersøkelse så jeg at viftereima hadde hoppet av. Spørsmålet er: Er det farlig å kjøre uten den? Ser ut som den kun går til dynamo og AC. (Vifte er elektrisk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Bilen vil stoppe, siden dynamoen ikke vil lade opp batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 du kommer nok ikke langt da nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Hvis viftereima driver vannpumpa så går motoren etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 tror ikke du gjør lurt i og kjøre uten nei, reima er nok der av en grunn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
just_me Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg kom meg lett 3 km uten viftereima, litt tung på rattet men ellers grei stoppa idet jeg kjørte inn i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå