Firefighter Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hoho må si at jeg har lest de ulike innleggene med stor interesse......godt ingen av oss er like.....da hadde det blit kjedelig gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Haha er så morro på bimmers. trådstarter spør om noe. og Så kommer MORALENSVOKTERERE og leker Kjekkasser og pappagutter.Har du ikke svartet på hva trådstarter lurer på . så HOLD KJEFT. gå i tulletråden vis man må snakke dritt om folk! Dritt lei av alle her som tror de er så mye bedre en alle andre. Hmm.. jeg prøver å finne hva du skriver som faktisk besvarer det trådstarter spurte om, men det eneste jeg ser er at du skriver dritt om folk du mener er moralensvoktere. kom deg til tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Er helt greit å diskutere det som skjedde, nå som trådstarter har fått svar på det han lurte på. Ingen tvil om at han som kjørte her ikke tenkte så langt og jeg håper han aldri får kjøre bil igjen, da han gir alle andre høyere forsikringspremie. Godt det ikke gikk menneskeliv denne gangen ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Er helt greit å diskutere det som skjedde, nå som trådstarter har fått svar på det han lurte på.Ingen tvil om at han som kjørte her ikke tenkte så langt og jeg håper han aldri får kjøre bil igjen, da han gir alle andre høyere forsikringspremie. Godt det ikke gikk menneskeliv denne gangen ihvertfall... ja, helt sinnsyk kjøring. burde rasa fra seg på bane istedenfor på offentlige veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå