BMW-Vegardsen Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Hvor får jeg kjøpt dumpventil til TDS'n min? Vanskelig å montere på diesel? takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Det er bare tull til Diesel! Tjener ingenting på et slik dumventilkit, heller motsat. Søk i forumet, og du finner en del forklaringer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Har du kjøpt dumpventil til diesel,eller bare en dumpventil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Han lurer på HVOR han får kjøpt en dumpentil til bilen sin, 336mik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Han lurer på HVOR han får kjøpt en dumpentil til bilen sin, 336mik Heh,litt kjapp i avtrekker`n var jeg. Uansett,så er det ikke samme metode som Conan beskriver,siden en diesel dump går via en magnetbryter,istedet for vakum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60048&highlight=dump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Han lurer på HVOR han får kjøpt en dumpentil til bilen sin, 336mik Heh,litt kjapp i avtrekker`n var jeg. Uansett,så er det ikke samme metode som Conan beskriver,siden en diesel dump går via en magnetbryter,istedet for vakum. Er det ikke det samme som med bensinbil?? jøss, trodde det jeg, jaja da lærte jeg noe nytt i dag oxo Sorry for villedende forklaring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 En bekjent av meg var en av de første i VW miljøet i Norge som satte dumpventil på TDi. Vil du lese mer om hvordan han gjorde det kan du se her, fra side 4 ca. http://www.bilforumet.no/golf-iv/64736- ... tdi-4.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 OT, men en jeg kjenner har slik dumpventil på passaten sin. hehe, det er så UBESKRIVELIG latterlig og harry at jeg finner ikke ord...! hehehe Dieselgrauling ispedt dumpventil-lyd får det til å gå kaldt nedover ryggen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 OT, men en jeg kjenner har slik dumpventil på passaten sin. hehe, det er så UBESKRIVELIG latterlig og harry at jeg finner ikke ord...! hehehe Dieselgrauling ispedt dumpventil-lyd får det til å gå kaldt nedover ryggen min... Bare vent til vanosen din begynner med diesel lyder du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå