viplash Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei! Jeg har endelig fått lys i min digitale klokke i bilen min, men jeg fatter og begriper ikke hvordan jeg skal få stilt den eller datoen på den. Jeg har forsøkt å holde inne UHR knappen lenge, forsøkt å holde inne DATUM knappen lenge, og kanskje ventet meg at det ville begynne å blinke slik at jeg kunne stille ved hjelpe av minutter og timer knappene, men no such luck. Har også forsøkt å holde inne UHR og MEMO knappen, men ingen hell på det heller. Er det noen som har lik klokke, eller vet hvordan jeg skal få stilt faenskapet? Ville blitt VELDIG glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Her er link til manualen som skulle ha fulgt bilen din i sin tid. http://digital.ktu.lt/autoclub/files/BMW5_87-95.rar For meg er det logisk at du trykker memo og uhr for så å bla på time og minutt og så avslutte med memo. Men ingenting er logisk her i verden. Lykke til Ps.Vet ikke hvilket språk dette er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 http://pdftown.com/search/node/bmw+e34+haynes+manual Litt av hvert her også. Nb! Legg merke til passordet som du må ha for å laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Tusen takk folkens Skal sjekke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Må først spørre om du har sjekket antall ledninger bak klokka? Har du det store ledningsnettet med temp måler og full pakke? Eller bare du bare ettermontert denne? Hadde du analog klokke tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ikke sjekket antall ledninger bak nei, er jo bare en sånn kontakt der som går inn i klokka bak der. Hadde en analog klokke der tidligere som tok kvelden ja. Hvordan det? kan jeg ikke bruke en digital klokke da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Hadde et liknede problem da jeg oppgraderte til liten kjørekomp fra analog klokke. Har du det lille ledningsnettet, altså, kun 3 ledninger bak der, så må du legge opp en ledning til, evt bruke dimmeren fra cdspilleren. Digital klokke trenger nemlig en ekstra konstant 12v for å fungere. Gikk ikke å stille klokka i min heller før jeg la til en 12v til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ah..sånn sett ja, men hvor skal jeg koble den ledningen inn på denne kontakten som sitter bak der da? Den trenger konstant 12v da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg husker ikke i farten hvilken pin det skulle være 12v på. Men ta og hør med Ske1eton her på forumet hvis han ikke er altfor opptatt. Han hjalp meg med dette da jeg bygget om min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 For ser jo utrolig mye fetere ut med en digital klokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Hehe, ja, var det jeg fant ut og Følte meg gammel med den analoge klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 både føler og ser gammalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 analog klokka?vet ikke hva det er..jeg har sånn stor kjørecomputer jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ja, og så vil jeg bli sånn wanna be, og da tar ejg en digital klokke med litt mer knapper som ser litt mer moderne ut, så tror ejg at jeg er litt kulere enn jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Analog klokke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå